Клієнти ПриватБанку скаржаться на блокування фінустановою їхніх банківських рахунків, зокрема через "нетипові транзакції", йдеться на Мінфіні.
Одна з клієнток поділилася, що її спочатку обмежили у додатку "Приват24" через "нетипову транзакцію", оскільки банк не мав документів про походження коштів.
Водночас сама жінка зауважила, що вчасно актуалізувала свої дані, а жодних інших повідомлень Приватбанк їй не надсилав.
"Окрім того, у мене застрягла велика сума власних коштів у банку, яку я навіть вивести не можу. Я сказала співробітнику, що всі документи підтвердження можу надати та пройти будь-яку верифікацію. Також заблокували картку моєї невістки без можливості розблокування через те, що я їй нібито перерахувала 50 тисяч гривень. Для нас це шок", – розповіла клієнтка.
На це поскаржилася інша клієнтка банку. Вона написала, що потрапила під фінмоніторинг і надала всі необхідні документи. Утім, невдовзі її "викинуло" з "Приват24" через нібито блокування.
Серед останніх відгуків на "Мінфіні" також є скарга на "утримання банком платежу 8500 грн". Клієнт поскаржився на блокування картки після продажу криптовалюти. На що в ПриватБанку йому порадили звернутися до поліції – там підтвердили, що проти клієнта не відкрито жодних кримінальних справ.
Згодом у банку відповіли, що поліція має провести розслідування на факт шахрайства. Чоловіку довелося писати скаргу в НБУ та надавати банку витяг із реєстру МВС, проте, за його словами, рахунки вже за пів року заблоковані.
Що кажуть у ПриватБанку
У ПриватБанку наголосили, що працюють виключно в рамках чинного законодавства та згідно з нормативно-правовими актами НБУ, які регулюють відносини у сфері банківської діяльності.
"Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та поширенню зброї масового знищення", - йдеться в одній із відповідей банку.
При розірванні ділових відносин надається можливість переведення залишків до іншого банку.
Для перерахування коштів на рахунках, клієнту або його представнику необхідно звернутися до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
реквізити рахунки, відкритого іншому банку з ім’ям клієнта;
документи, що підтверджують повноваження розпоряджатися рахунками;
документи, що засвідчують особу;
документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
заяву про перерахування залишків коштів.