Абоненти всіх українських мобільних операторів можуть отримати від них інформацію про надані послуги за необхідний період. І це безкоштовно. Таким чином можна перевірити, куди зникли гроші з рахунку.
Про це повідомили у Національній комісії, що здійснює регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектру та послуг поштового зв’язку (НКЕК). Там зазначили: оператор зобов’язаний надати цю інформацію у формі розшифрованого рахунку.
"Для цього можна скористатися мобільним додатком оператора або звернутися з особистим письмовим зверненням абонента до магазину оператора", – додали в НКЕК.
У звіті підкреслюється, що оператор повинен вказати ряд позицій. Зокрема:
номер абонента; вид послуги; обсяг наданих послуг; суму коштів для оплати за кожен сеанс зв’язку."Звертаємо увагу, що розшифрований рахунок надається лише ідентифікованим абонентам (зареєстрованим або контрактним). Електронні комунікаційні послуги, надані анонімно, не підлягають розшифровуванню", – зазначили в НКЕК.
Водночас абоненти "Київстару", lifecell та Vodafone можуть отримати всю інформацію про свої тарифи безпосередньо від операторів. Якщо, наприклад, пропустили повідомлення про зміни у тарифних планах або просто забули деякі деталі.
Так, абоненти lifecell можуть набрати на своєму телефоні комбінацію *141#. За цією комбінацією можна оформити перезамовлення пакету послуг за тарифним планом, а також отримати інформацію про:
зміни тарифного плану; пропозиції для роумінгу.Абоненти "Київстару" можуть дізнатися всю інформацію про свій тариф кількома способами. Зокрема:
за запитом *100*01*2#; авторизувавшись на сайті та перейшовши на сторінку "Тарифи"; у додатку "Мій Київстар"; за номером 466*66.В кілька способів можуть дізнатися деталі своєї тарифної пропозиції й абоненти Vodafone. Для цього варто:
набрати *101#; зателефонувати за номером 111*1.Крім того, умови свого тарифу можна знайти за посиланням. А перевірити термін дії місячного пакета та залишок послуг за тарифом за номером *101*4#.