Крім того, Тищенко перебувала у штаті Верховної Ради на посаді старшого консультанта секретаріату комітету з питань боротьби з організованою злочинністю і корупцією понад 9 років (з 16 березня 2005 по 22 квітня 2014), понад 8 (!) з яких провела у декретах та на лікарняному – аж до 22 квітня 2014 року, коли звільнилася з парламенту та перейшла працювати до Сергія Пашинського в адміністрацію президента. В той же час жила в Лондоні та суміщала державну службу з приватною практикою (що є порушенням закону про запобігання корупції), в чому власноруч зізнається в автобіографії: «по 2014 рік консультувала як крос-координатор у міжнародних судових процесах в Англії, Кіпрі, Австрії, Голландії, офшорних країнах, країнах СНД» – тобто, була приватним юристом.
22-25 червня 2015 року, цілих 4 дні, вона працює штатним помічником-консультантом нардепа Тетяни Чорновіл з “Народного фронту”. Запитання: навіщо Тищенко влаштовується на роботу в парламент, щоб через пів-тижня звідти звільнитися та піти працювати в МВС?
Щоб уникнути спецперевірки перед влаштуванням на державну службу в Міністерство внутрішніх справ!
Річ у тім, що посада помічника-консультанта депутата належить до четвертої категорії державної служби, і при влаштуванні на неї немає потреби проводити спецперевірку.
А посада начальника Управління МВС є третьою категорією державної служби – і тут спецперевірки не уникнути. Але, якщо є сумніви, що спеціальна перевірка виявить неподобства, то є спосіб, як обійти вимогу закону.
Перед цим треба влаштуватися штатним помічником депутата, а далі за домовленістю між Апаратом Верховної Ради та новим місцем роботи перейти на іншу посаду, але вже без спецперевірки. Власне кажучи, так і сказано в листі Авакова – Тищенко прибула до МВС “за переведенням з Верховної Ради України”.
ОРД
