
Українці свідомо відмовляють собі у купівлі багатьох товарів. Так, у 2023 році найбільше вони економили на одязі та взутті – про це повідомили одразу 77% учасників відповідного опитування. Втім, загалом споживча активність мешканців країни відновлюється – і, порівняно з 2022 роком, до економії вдається дедалі менше людей.
Про це повідомили у Deloitte.
Там зазначили, що порівняно з минулим роком:
"Це свідчить про відновлення довіри споживачів. А також про здатність ритейлу адаптуватися до нових умов", – йдеться у повідомленні.
Українці змінюють звички
Водночас, зазначається, українці переосмислюють свої харчові звички, а також змінюють пріоритети. Зокрема, у 2023 році скоротилося відвідування ресторанів та барів:
"Водночас, зростає популярність приготування їжі вдома. Найбільше це стосується тимчасово безробітних, фрілансерів, які займаються домогосподарством", – розповіли аналітики.
Крім того, зазначається, "дозвілля продовжує бути не у пріоритеті витрат". Так:
Водночас онлайн розваги стають все більш популярними. Зокрема, 32% українців збільшили витрати на перегляд ТБ та стрімінгових каналів.
У цілому ж частота онлайн-замовлень збільшилась на 12%. Найчастіше в інтернеті українці купують:
На чому заощаджують українці
Загалом же найбільше українці економлять на купівлі одягу та взуття – про це повідомили 77% опитаних. Крім того, відмовляють собі вони в: