
Нова залізниця покращить логістику угруповання ЗС РФ, яке утримує південні регіони України. Путін проголосив, що вона вже працює, однак знімки з космосу показують, що до готовності ще далеко.
Російська влада начебто добудувала залізницю, яка з’єднує Ростов-на-Дону з Маріуполем і Бердянськом. Залізничні колії проходять по узбережжю Азовського моря та стають альтернативою для Кримського мосту. Про готовність новобудови, якої насправді не існує, розповів президент РФ Володимир Путін під час концерту в Москві. Фрагмент виступу лідера Кремля опублікували в соцмережі X (Twitter) росЗМІ RT.
За словами Путіна, саме 18 березня, незадовго до заходу, присвяченому 10-річчю анексії Криму, йому повідомили про завершення будівництва. Відсьогодні, упевнений росіянин, РФ стане ще сильнішою: з’являється альтернативний шлях, який може замінити Кримський міст.
Під час виступу президент РФ заявив, що колії пройдуть за таким маршрутом: із Ростова-на-Дону до Донецька, Маріуполя та Бердянська. Далі є сподівання, що їх дотягнуть до Севастополя.
"Тільки сьогодні мені доповіли, що відновлена залізниця від Ростова-на-Дону до Донецька, Маріуполя, Бердянська. Ми продовжимо цю роботу, і залізничні потяги підуть прямо в Севастополь. Це буде ще одна альтернативна дорога для Кримського мосту, замість Кримського мосту. Саме це, не на словах, а на ділі, робить нас реально сильнішими", — почув натовп росіян, зібраний на площі перед Кремлем.
Путин: Удахгүй галт тэрэг шууд Севастополь руу шууд явах болно. Крымын гүүр шиг дахин нэг зам байх болно.
— Улаан судар ☯ (@UlaanSudar) March 18, 2024
Владимир Путин Ростов-на-Дону хотоос Донецк, Мариуполь, Бердянск хүртэлх төмөр замыг сэргээнэ гэв pic.twitter.com/wvrBRsqJfo
Зазначимо, 26 лютого 2024 року "Центр журналістських розслідувань" (ЦЖР) опублікував супутникові світлини та схему нової залізниці, яку окупанти будують на півдні України. Колія має з’єднати Мелітополь і Бердянськ — біля села Осипенко мала з’явитися нова вузлова станція. З цієї точки починалося розгалужування. Одна лінія прямувала на Маріуполь, а звідти — на Ростов-на-Дону. Інша гілка йшла посередині між Маріуполем і наявною гілкою Волноваха — Токмак і прямувала до Донецька.

На супутникових світлинах, які отримали розслідувачі, можна було побачити земляні роботи на тому місці, де мала б проходити залізниця. За оцінками авторів ЦЖР, залізниці ще не існує.

Розслідувачі зауважили, що потрібно збудувати ще один залізничний міст, якого також поки що немає.

