У МОЗ нагадали, коли варто телефонувати в "швидку"

Читать на русском
У МОЗ нагадали, коли варто телефонувати в "швидку"
У МОЗ нагадали, коли варто телефонувати в "швидку"

Підвищення температури, астма чи серцевий напад. Усе це випадки, коли людині варто звернутись за лікарською допомогою. Однак чи завжди варто викликати бригаду екстреної медичної допомоги.

Є переконання, ніби бригаду екстреної медичної допомоги можна викликати при будь-яких проблемах зі здоров’ям. Однак це не так. Ба більше фальшивий виклик чи перебільшення симптомів задля приїзду медиків загрожують штрафом тому, хто здійснював виклик.

Екстрена медична допомога називається саме так тому, що надається в екстрених невідкладних випадках, коли існує загроза життю та здоров’ю людини.

Прийом повідомлень про невідкладний стан людини в Україні відбувається за єдиним телефонним номером 103.

Якщо диспетчер виявить підстави для виїзду бригади "екстренки", то скерує медиків до пацієнта. Якщо ж підстав немає, пацієнт отримає консультацію телефоном.

Що таке невідкладний стан

Це раптове погіршення фізичного або психічного здоров’я, яке становить пряму й невідворотну загрозу життю та здоров’ю, і виникає внаслідок хвороби, травми, отруєння чи інших причин. А саме:

При цих і подібних станах негайно телефонуйте 103. Декларація чи направлення не потрібні: екстрена допомога у повному обсязі доступна й безоплатна для всіх, хто її потребує.

Що потрібно сказати диспетчеру під час виклику

Пацієнти отримують УСЮ екстрену медичну допомогу безоплатно.

Якщо ж під час виклику екстреної допомоги у вас почали вимагати кошти за оплату будь-якої послуги потрібно звернутись із письмовою скаргою до Департаменту охорони здоров’я у вашому місті чи регіоні та до Національної служби здоров’я України (НСЗУ).

Звернутися до НСЗУ можна:

Дата і час 12 травня 2024 г., 23:33     Переглядів Переглядів: 2056