У ТЦК поскаржились на проблеми вручення повісток поштою

Читать на русскомRead in English
У ТЦК поскаржились на проблеми вручення повісток поштою
У ТЦК поскаржились на проблеми вручення повісток поштою

У військкоматі повідомили, що проблеми почали "випливати" вже після перших партій повісток. Відзначається, що це викликає "негативне ставлення" до територіального центру комплектування та Збройних сил України загалом.

Українці почали отримувати повістки поштою. Однак це незначно покращило процес мобілізації в Україні. Про це в ефірі телемарафону розповів начальник адміністративного відділу районного територіального центру комплектування у Києві Олег Коротченко.

"Нині існує дуже велика кількість проблемних питань. Фактично це сповіщення проводилося в тестовому режимі. Через велику кількість сповіщень механізм взаємодії відверто почав показувати певну проблематику під час реалізації сповіщення", — пояснив він.

Зі слів військового, як тільки надійшли перші партії повісток поштою, почали "випливати" певні труднощі. Зокрема, повідомлення почали отримувати громадяни, які мають право на відстрочку або бронювання від мобілізації в Україні. Анонсовані механізми автоматичного надання відстрочок все ще не запрацювали.

"Є певні труднощі, які в процесі викликають негативне ставлення як до Збройних сил в цілому, так і до територіальних центрів комплектування", — зазначив Коротченко.

Він підтвердив, що поки "швидкого або всеосяжного прориву" в мобілізації в Україні завдяки врученням повісток поштою не спостерігається.

"До територіальних центрів комплектування здебільшого приходять особи, які впевнені у своїх підставах для відстрочки або бронювання. Або це якісь проблемні питання, які, в принципі, можуть бути вирішені на користь військовозобов’язаного. Якщо в особи немає підстав для відстрочки або бронювання, ви розумієте", — розповів представник військкомату, натякаючи на неявку військовозобов’язаних.

З його слів, траплялися випадки повторного сповіщення осіб. Крім того, повістки отримували особи з інвалідністю та заброньовані працівники. Коротченко наголосив, що необхідний механізм, щоб уникати таких ситуацій. Він уточнив, що проблематика має бути проаналізована і подана до Міністерства оборони для системного розв’язання питання.

"Найбільша складність пошти — це тривалий час доставлення. Я думаю, має бути щось більш якісне, тобто продумане. Весь досвід, який зараз був отриманий, потрібно зібрати й внести певні корективи, вони на часі та дуже потрібні", — додав військовослужбовець.

При цьому Коротченко пояснив, що списки тих, кому надсилати повістки, формують не територіальні центри комплектування.

"Певні алгоритми щодо внесення певних військовозобов’язаних до списків сповіщення створюються за ініціативою Міністерства оборони. Тобто, конкретно вони обирають за допомогою засобів системи ’Оберіг’, кого буде підлягати сповіщенню", — уточнив він.

З його слів, військкомати працюють вже на безпосередньому рівні виконання.

"До нашої компетенції входить фактично лише сформувати ці повістки. Зафіксувати їх або затвердити електронним підписом, і тоді вже вони відправляються до адресата певним ланцюгом", — розповів представник територіального центру комплектування.

Дата і час 22 жовтня 2024 г., 16:22     Переглядів Переглядів: 2691