
Клієнтка державного ПриватБанку поскаржилася на неможливість зняти гроші за кордоном через термінал банку з картки самого "Привату". За її словами, пристрій "відхиляє транзакцію з метою безпеки". Водночас вона зазначила, що її подруга без проблем знімає кошти з такої ж картки.
Скарга розміщена на порталі "Мінфін". В ній сказано:
"Я не можу знімати кошти за кордоном з цієї картки в касі банку через термінал, оскільки мені відхиляє транзакцію з метою безпеки. Я просила підтримку відключити цю опцію безпеки, оскільки вона унеможливлює користування карткою, але в підтримці мені повідомили, що це начебто неможливо", – сказано у скарзі.
Водночас наголошується, що з картками інших українських банків таких проблем не виникало. "Кошти знімаються без будь-яких обмежень безпеки", – зазначила клієнтка.

У самому ПриватБанку на скаргу відреагували. Там зазначили, що їхні фахівці:

Українці заблокували картку ПриватБанку після перевірки документів
Водночас інша клієнтка ПриватБанку поскаржилася, що банк спочатку заблокував її рахунок, а потім розірвав договір про співпрацю. Це сталося, за її словами, після того, як вона надала установі всі необхідні документи про джерела походження коштів, і її запевнили, що питань до неї немає. За скаргою:
Проте, як зазначається у скарзі, незабаром клієнтка отримала від ПриватБанку повідомлення про розірвання відносин. При цьому "банк заблокував Приват24, відсутня можливість зробити скриншоти за вересень".
"Не розумію, чому і з якої причини, якщо все надано було вчасно і все прозоро. ... Виходить, що й документи підійшли, але вирішено все одно розірвати відносини", – йдеться у скарзі.
У самому ПриватБанку на скаргу вже відреагували. Там визнали, що наразі обслуговування клієнтки обмежене, а також зазначили, що: