
Багато користувачів повідомили в соцмережах, що не можуть увійти в застосунок. Наразі банк не дав коментар щодо збою в роботі застосунку.
Користувачі додатка "Приват 24" не можуть увійти в банківський застосунок. Про це пишуть у соцмережах.
Одна з користувачок під ніком "Лєнні Райдуга" запитала у своїх підписників, чи вони змогли увійти в додаток. Майже всі відповіли, що не змогли.
Деякі користувачі зазначили, що за годину до збою без проблем входили та виконували необхідні операції.

Пізніше на сайті додатка з’явилося повідомлення, що наразі проходять "регламентні роботи з оновлення системи безпеки". Банк просить вибачення у клієнтів за незручності та радить оновити сторінку додатка через деякий час.
