
Державний „Ощадбанк“ оголосив тендер на закупівлю рекламних послуг вартістю 6 500 000 грн, про що повідомляється на порталі „Прозорро“.
Тендер був оголошений 12 листопада.
Термін подання пропозицій триватиме до 22 листопада 2024 року включно.
Зазначається, що банк прагне придбати „рекламні послуги“, а саме „розміщення реклами на вебпорталах в мережі Інтернет“.

Виконавець буде зобов’язаний виконати ці послуги до 28 лютого 2025 року. Таким чином, 6,5 млн грн — це вартість реклами держбанку протягом приблизно трьох місяців.

Додамо, що у квітні поточного року „Ощадбанк“ витратив на рекламу 7,4 млн грн. Тоді тендер на відповідні послуги отримало ТОВ „ХАВАС ВОРЛДВАЙД ДІДЖИТАЛ КИЇВ“. Це був перший та поки що єдиний державний тендер цієї компанії.
63% прибутку серед усіх фінансових установ отримали державні банки. Це пов’язано переважно із заробітками "ПриватБанку": 48,35 млрд грн, або 41% від сукупного прибутку всіх банків. За рік прибуток "Привату" виріс на 11%.
На другому місці за прибутковістю опинився "Ощадбанк" (11,84 млрд грн), на третьому — "Райффайзен Банк" (6,15 млрд грн).