Порівняння з європейськими поїздами неправомірне, бо, по-перше, там інші швидкості, і з Братислави до Будапешта ви добираєтесь за 2.5 години, По-друге, на великі відстані там є й нічні поїзди, і пасажир може обирати. І, нарешті, по-третє є альтернатива - дешеві авіарейси, яких у нас немає.
Мені здається, головна причина - це підвищення вартості проїзду, бо чомусь сидяче Intersity, по суті - комфортабельна електричка, коштує у 2 класі дорожче, ніж купе, а 1 клас - дорожче, ніж комфортабельний люкс. Я вже не кажу про те, що зникнуть дешеві плацкартні квитки, і чималий соціальний прошарок просто буде позбавлений можливості їздити по країні (а в Україні відсутність комунікації між регіонами й так велика проблема). Я вже не кажу про такі "дрібниці2, як скажені ціни в Інтерсіті на чай (6 гривень в звичайному потязі і 20 - в Інтерсіті), шоколадки ("Хрум" - 6 гривень в магазині і 35 в Інтерсіті)
Отже, в мене принципове питання - хто ухвалив таке рішення, яке істотно погіршує життєву ситуацію громадян? Чи робилися якісь дослідження, перш ніж ухвалити таке рішення? Як ставляться до цього депутати з партій правлячої коаліції та опозиції?
Мене поправили, що насправді 48 поїздів зняли, а 53 додаткових запустили. Так що поки тривога, начебто, зайва. Але от УЗ пише на своєму сайті, саме там, де й про ці додаткові поїзди:
"Запланована програма по зменшенню кількості нічних поїздів передбачає поетапне, до 2020 року, заміщення нічних поїздів денними класу «Інтерсіті» з використанням нового рухомого складу"
Отже, загроза ліквідації нічних потягів цілком реальна. І краще заздалегідь боротися з цими планами.
І цю боротьбу слід починати вже зараз, на етапі планів, бо далі вже буде пізно.
http://ord-02.com/
