
У першій половині 2025 року німецькі пивоварні реалізували загалом 3,9 мільярда літрів алкогольного пива на внутрішньому ринку і за кордоном, що є найнижчим показником з моменту початку ведення статистики у 1993 році.
Про це повідомляє dpa.
Люди в Німеччині споживають пива менше, ніж будь-коли раніше: у першій половині 2025 року німецькі пивоварні реалізували загалом 3,9 мільярда літрів алкогольного пива на внутрішньому і зовнішньому ринках, що є найнижчим показником з моменту початку ведення статистики у 1993 році.
Це на 6,3% менше порівняно з аналогічним періодом минулого року, повідомило в п’ятницю Федеральне статистичне управління.
Подібне падіння спостерігалося лише у перші місяці пандемії коронавірусу у 2020 році та знову у другій половині 2023 року.
Вперше за шість місяців обсяг продажів пива знизився нижче позначки у 4 мільярди літрів.
Внутрішні продажі, які все ще становлять трохи менш як 82% від загального обсягу, впали на 6,1%, тоді як експорт зменшився ще більше – на 7,1%.
Німецька асоціація пивоварів пояснює спад не лише демографічними змінами, а й більш широкими економічними викликами.
Виконавчий директор асоціації Хольгер Айхеле зазначив: "Поганий споживчий клімат значно впливає на пивоварні, так само як і на ресторанний та роздрібний сектори".
Айхеле також попередив, що нова тарифна угода ЄС зі США може ще більше посилити тиск на експортерів.