
У Китаї «віртуальні продавці» починають замінювати живих людей у сфері онлайн-продажів.
Таку інформацію повідомляє Wired.
Аватари, створені за допомогою ШІ, можуть вести безперервні онлайн-трансляції для бізнесу без втоми, значно збільшуючи обсяги продажів та скорочуючи витрати до 80%.
У США інфлюенсери, створені за допомогою ШІ, також набувають величезної популярності. Створені за допомогою ШІ відео часто стають вірусними, а штучна реклама заполонює платформи, такі як YouTube, Instagram та TikTok.
"Важко уявити собі майбутнє, де соціальні мережі стануть безкінечним потоком контенту, згенерованого ШІ, перемежованого завжди активними ШІ-аватарами, які будуть рекламувати нам продукцію", - прогнозує Wired.
