
За даними Федеральної служби державної статистики РФ у росіян за 2016 рік збільшився попит на горілку, а на пиво – навпаки.
Сообщает портал АНТИКОР со ссылкой на СМИ.
Як відомо, частка проданої горілки населенню продовжує зростати, а частка пива знижується. За останні 11 місяців попит на горілку підвищився з 38% до 38,6%. На пиво частка впала до 40,7%, попередня ж складала 41,2%. За січень-листопад поточного року росіяни придбали 86,6 млн декалітрів горілки та лікеро-горілчаних виробів, тобто попит зменшився на 0,4% у порівнянні з 2015 роком. У листопаді також просліджувалось зниження попиту на 1,1% (7,7 млн декалітрів). Частка пива за поточний період впала до 40,7% з 41,2%, продажі знизились на 4,3%.
Частка вина знизилась на 0,1% у порівнянні з минулим роком, а продажі зменшились на 1,8%. Попит на шампанське та ігристі вина також зменшився на 0,1% , а продажі – на 6,1%. Частка коньяку в проданому за 11 місяців алкоголі склала 4,2%, що відповідає показнику аналогічного періоду минулого року. Продажі цього напою зменшилися на 2,6%.
Статистика держслужби свідчить про збільшення попиту на алкогольну продукцію природного бродіння, адже сидру, пуаре, медовухи було продано на 39,9% більше, ніж у 2015 році. Усього за січень-листопад поточного року громадяни РФ придбали 87,6 млн алкогольних напоїв. Це менше на 2,5% у порівнянні з 2015 роком.