Єгор Фірсов витрачає на рекламу близько 21 тисячі доларів на день

Єгор Фірсов витрачає на рекламу близько 21 тисячі доларів на день
Народний депутат України 7-го та 8-го скликань, Єгор Фірсов приєднався до передвиборчих перегонів на 206 окрузі Чернігова.
Політик заявляє, що працює виключно із амбітною молоддю Чернігівщини і запрошує охочих допомогти йому у передвиборчій кампанії приєднатися до команди волонтерського руху.
Кандидат збирає не тільки помічників, а й кошти. У одному з агітаційних роликів Єгор Фірсов заявив, що має намір фінансувати свою кампанію на довиборах виключно коштом внесків від прихильних виборців.
Зміст ролика лаконічний: постать Фірсова над стрічкою із картковим рахунком ПриватБанку. “Я не олігарх, не маю офшорів та багатих спонсорів, тож агітацію і дорогу рекламу оплатити не маю змоги. Тому, якщо можете, перекажіть гроші на мій офіційний рахунок – це внесок у нашу спільну перемогу”, – переконує у агітці політик.
Запис тривалістю близько хвилини транслюють регіональні телеканали та, зокрема, “Савік Шустер Studio”. Також картковий рахунок політика опублікованийна сторінці блогів Української Правди.
Звіт про отримані кошти Єгор Фірсов обіцяє публікувати на сторінці у Facebook. Поки звітів на персональній сторінці діяча немає.
Щоб з’ясувати вартість відеоролика, редакція звернулася до експерта одного з найбільших продакшенів столиці, який наразі також займається піаром учасників довиборів-2016. Розрахунки надано на умовах анонімності.
“Вартість промо для депутата може складати від 3 до 20 тисяч доларів, усе залежить від складності задуму та виконання”, – каже експерт.
“Найпростіший ролик, який триває близько 40 секунд, не містить складної графіки та не потребує виїзду і складного реквізиту для зйомок, може “вкластися” і у 2 тисячі доларів. Зазвичай такий мінімалістичний “пакет” не передбачає опитування фокус-груп чи тривалу розробку ідеї та втілює уже готовий задум. У середньому ж ролики сьогодні продають за 7-8 тисяч доларів”, – роз’яснює фахівець.
Агітаційний продукт Єгора Фірсова, за словами медійника, можна було зняти і за 2 тисячі доларів за умови співпраці з “дружнім” продакшеном.
“Загальнонаціональні та регіональні телеканали уже кілька років не змінюють тарифи на розміщення політичної реклами. 1 секунда ефірного часу коштує 20-25 доларів, а на день місцеві телеканали транслюють в середньому 17 рекламних блоків. Таким чином, трансляція ролика тривалістю 50 секунд коштуватиме 1250 доларів, а цілий день трансляції обійдеться у 21 250 доларів”, – поінформував експерт.
Як відомо, 206 округ – один із найбільш скандальних політичних регіонів України. Тогорічні вибори відзначилися масштабними підкупами та сутичками, той самий сценарій розгортається і у кампанії довиборів-2016.
Зокрема, у роздачі продуктових наборів звинуватили Максима Микитася, а частина учасників перегонів заявила про тиск на представників незалежної моніторингової групи “Опора”.
Довибори народних депутатів відбудуться у 7 округах 17 липня.
Анна Андрашко
для ІНФОРМАТОРа
Теги: 206 округФирсов
Коментарі:
comments powered by DisqusЗагрузка...
Наші опитування
Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
