АНТИКОР — національний антикорупційний портал
МОВАЯЗЫКLANG
Київ: 8°C
Харків: 8°C
Дніпро: 8°C
Одеса: 8°C
Чернігів: 9°C
Суми: 8°C
Львів: 4°C
Ужгород: 8°C
Луцьк: 4°C
Рівне: 3°C

Снєгирьов: Ремонт доріг чи корупційний злочин?

Читать на русском
Снєгирьов: Ремонт доріг чи корупційний злочин?
Снєгирьов: Ремонт доріг чи корупційний злочин?

За інформацією з відкритих джерел( газета Верховної ради України "Голос України") на Луганщині розпочинається поточний та капітальний ремонт доріг. Для цього з обласного бюджету виділено 209 млн. грн. Ще 38 млн. грн. проходять узгодження у Верховній Раді України.

Мережа автомобільних доріг загального користування Луганської області на підконтрольній українській владі території становить 3616,1 км, з яких автодороги державного значення займають 1177,1 км, а місцевого - 2439 км.

Питання відновлення транспортних шляхів перебуває на особистому контролі керівника Луганської обласної військово-цивільної адміністрації Юрія Гарбуза.

Для ремонту доріг уже підготовлено 13 бригад, які ліквідовуватимуть ямковість гарячим асфальтобетоном, та дев’ять бригад, котрі використовуватимуть струменевий метод. Також підготовлено понад 90 одиниць дорожньо-будівельної техніки, а з чотирьох асфальтобетонних заводів - Кремінського, Старобільського, Білокуракинського та Біловодського надходитимуть необхідні матеріали

Утім, за інформацією директора Департаменту регіонального розвитку Луганської обласної військово-цивільної адміністрації Сергія Шелеста на ремонт доріг в Луганській області виділено значно більшу суму грошей з обласного і державного бюджету, а саме: з обласного бюджету на ці заходи в цьому році виділено майже 250 млн грн, плюс з державного бюджету 46 млн грн.

Зі слів Шелеста, на сьогоднішній день силами Луганського облавтодору було відремонтовано близько 50 тис. кв. м ямкового ремонту. Роботи щодо ямкового ремонту облавтодор обіцяє закінчити до початку червня.

4 квітня 2017 року відбулася апаратна нарада в Луганській обласній військово-цивільній адміністрації, на якій голова ВЦА Гарбуз повідомив про те,що внаслідок економічної блокади постачання вугілля на Щастинську ТЕС буде забезпечуватися великовантажними автомобілями, що приведе до остаточної руйнації дорожного покриття в Луганській області.

"Єдина можливість транспортувати вугілля - залізницею до Рубіжного, а потім автотранспортом до Щастя. Але в такому разі за добу по головній магістралі області будуть проїжджати 160 великовантажних автомобілів. Такий інтенсивний рух не тільки доб’є наші дороги, але і повністю паралізує рух пасажирського транспорту", - повідомив Гарбуз.

За інформацією гендтректора ДТЕК М. Тимченко, фактичні поставки на Луганську ТЕС здійснююються з ростовських шахт, які належать ДТЕК. "У Ростовській області у нас дві шахти - Обухівська і Дальня. Ми їх повністю контролюємо і керуємо. На жаль, на Луганську станцію окрім як з Росії доставити вугілля залізничним транспортом сьогодні неможливо", - сказав він.

Виділення з державного і обласного бюджету 300 млн гривень на проведення ямкового ремонту дорожного покриття в Луганській області, який буде знищений внаслідок руху великовантажних автомобілів з вугіллям для Щастинської ТЕС несе в собі ознаки корупційного злочину.

До вирішення питання з розблокуванням залізничного сполучення з Щастинською ТЕС варто заблокувати фінансування ямкового ремонту доріг в Луганській області і створити комісію щодо контролю за якістю вже проведеного ремонту.

Дмитро СНЄГИРЬОВ

 


Теги: Снегирев ДмитрийРемонтДорогиДорога

Дата і час 29 квітня 2017 г., 23:48     Переглядів Переглядів: 2205
Коментарі Коментарі: 0


Коментарі:

comments powered by Disqus
05 листопада 2025 г.
loading...
Загрузка...

Наші опитування

Чи вірите ви, що Дональд Трамп зможе зупинити війну між Росією та Україною?







Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
0.04122