АНТИКОР — національний антикорупційний портал
МОВАЯЗЫКLANG
Київ: 8°C
Харків: 8°C
Дніпро: 8°C
Одеса: 8°C
Чернігів: 9°C
Суми: 8°C
Львів: 4°C
Ужгород: 8°C
Луцьк: 4°C
Рівне: 3°C

Як "Приватбанк" змушує клієнтів нераціонально витрачати час

Читать на русском
Як "Приватбанк" змушує клієнтів нераціонально витрачати час
Як "Приватбанк" змушує клієнтів нераціонально витрачати час

Звонить Приватбанк - і запрошує прийти у найближче відділення протягом 15 днів, бо мовляв нема якихось персональних даних про мене, які мають бути у банка згідно вимог СБУ. І вся ця процедура, мовляв, займе 15 хвилин.

Звідсіля кілька питань:

1) про саме що менеджер банку цілих 15 хвилин буде у мене дізнаватись персонального? про колір спідньої білизни? пріорітети сексуальних розваг? заначки від дружини? свого часу в анкеті я вказав більше ніж достатньо інформації...

2) ці "уточнення" стались в результаті націоналізації? чи це торкається саме цього банку, або, важко припустити, лише мене як якогось особливого клієнта?

3) хто мені компенсує втрачений час, якщо я раптом вирішу все ж піти у банк, хоча вірогідність такого вчинку досить мала (моя лояльність, на разі, досить низька)? і мова не про 15 хвилин, порахуйте час на логістику та черги. В умовах столиці кожна година на рахунку, і моя зайнятість нереально божевільна.

4) чому я взагалі повинен йти в банк? важко надіслати уточнюючі питання імейлом? ніби завжди такий модерновий та іноваційний банк, і тут на тобі - йди і стій у чергах.

Ігор ТИХОЛАЗ


Теги: БанкСБУПриватбанк

Дата і час 01 червня 2017 г., 21:18     Переглядів Переглядів: 2861
Коментарі Коментарі: 0


Коментарі:

comments powered by Disqus
06 листопада 2025 г.
loading...
Загрузка...

Наші опитування

Чи вірите ви, що Дональд Трамп зможе зупинити війну між Росією та Україною?







Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
0.041688