АНТИКОР — національний антикорупційний портал
МОВАЯЗЫКLANG
Київ: 8°C
Харків: 8°C
Дніпро: 8°C
Одеса: 8°C
Чернігів: 9°C
Суми: 8°C
Львів: 4°C
Ужгород: 8°C
Луцьк: 4°C
Рівне: 3°C

В "Укрпошті" натрапив на адський ад. І, схоже, він є системним – клієнт

Читать на русском
В "Укрпошті" натрапив на адський ад. І, схоже, він є системним – клієнт
В "Укрпошті" натрапив на адський ад. І, схоже, він є системним – клієнт

Укрпошта, спробую написати без емоцій. Але вам точно треба щось змінити у процесах обслуговування у центральних відділеннях, бо я натрапив на адський ад. І, схоже, він є системним.

Мав відправити сьогодні маленький пакунок. Зайшов до відділення 01030, бо просто був поруч.

Стоїть черга з 6-7 людей, спільна на два вікна. Ну, думаю, нічого, саме маю трохи часу. Все одно більше 10-15 хвилин черга не забере. Помилявся: провів у відділенні 70 хвилин.

Ну не міг я розраховувати, що у цій місцевості повно чи то судових виконавців, чи то юрфірм, чи чогось схожого, і вони приносять ДЕСЯТКИ рекомендованих листів на відправку.

Спершу так заблокували одного оператора. Ну ок, лишився ж ще один, а я вже 15 хвилин простояв, шкода йти. Далі хлопець у черзі переді мною так само заблокував друге віконце. А далі з’ясувалося, що коли оператор приймає 100500 листів і ти підходиш до вікна, то тебе обслуговувати не починають, бо мають відсортувати-опрацювати ці листи, абощо. Ну ок, я розумію, виробничий процес, але як про це може знайти відвідувач???

При чому для операторів це було звично - очевидно, у них такі оптові клієнти постійно є.

Лише за годину, після скандалу за участю черги, до роботи долучилася заввідділенням, я відправив пакунок і злий пішов геть.

У сухому залишку:

- фігова карма Укрпошти, з реальними бізнес-наслідками (10 разів подумаю, перш ніж знову туди йти на відправку) 

- втрачені людино-години для тих хто стояв у черзі 

- зрештою - нерви і для співробітників, і для клієнтів

"Оптовики" у одному віконці з "роздрібниками" неминуче призведуть до такого.

А все можна було відреагувати бізнес-процесами. Принаймні, у тих відділеннях, де такі ситуації типові.

Отже, наразі вам - жирний неуд.

Сергій СИДОРЕНКО


Теги: поштаКлієнтиУкрпошта

Дата і час 01 лютого 2018 г., 15:10     Переглядів Переглядів: 1820
Коментарі Коментарі: 0


Коментарі:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наші опитування

Чи вірите ви, що Дональд Трамп зможе зупинити війну між Росією та Україною?







Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
0.041043