АНТИКОР — національний антикорупційний портал
МОВАЯЗЫКLANG
Київ: 8°C
Харків: 8°C
Дніпро: 8°C
Одеса: 8°C
Чернігів: 9°C
Суми: 8°C
Львів: 4°C
Ужгород: 8°C
Луцьк: 4°C
Рівне: 3°C

Українцям розповіли, у яких інтернет-магазинах небезпечно купувати техніку

Читать на русском
Українцям розповіли, у яких інтернет-магазинах небезпечно купувати техніку
Українцям розповіли, у яких інтернет-магазинах небезпечно купувати техніку

Експерти з громадської організації «Союз споживачів України» перевірили 20 українських інтернет-магазинів на дотримання законів  «Про захист прав споживачів» та «Про електронну комерцію».

Результати дослідження вони опублікували на своєму сайті.

Дослідження тривало з грудня 2017 року по березень 2018-го. Заради виявлення порушень у популярних інтернет-магазинах експерти здійснили контрольні закупки. У результаті чого, у деяких магазинах виявили порушення з чеками, поверненнями, доставкою та невірно вказаною формою господарювання.

Спілка перевірила наступні магазини: 

 

  • 27.ua
  • AKS
  • «Алло»
  • «Служба сервісу»
  • «Цитрус»
  • City.com
  • Comfy
  • Deshevshe.net
  • «Эльдорадо»
  • F.ua
  • «Фокстрот»
  • ITbox
  • «Мобіллак»
  • MOYO
  • Repka
  • «Розетка»
  • Skidka.ua
  • Stylus
  • «Телемарт»
  • ТТТ

У результаті експерти сформували рейтинг, да позначені зеленим магазини пройшли перевірку достойно, жовтим – так собі, червоним позначили  порушників законодавства.

 dqxikeidqxitkant

У п’яти випадках фахівцяям не вдалося за чеками встановити форму господарювання та ідентифікувати 5 із 20 крамниць. 

Дані магазини вказували лише назву доменного імені, яке не завжди відповідало сайту, де купували товар. На практиці це означає,  що покупець не зможе захистити свої права, якщо виникнуть складнощі з поверненням чи гарантією на товар. 

Помітили експерти і серйозні порушення маркування деяких товарів.

«Наприклад, продукція, яка має відповідати технічному регламенту на радіообладнання, ідентифікована або промаркована як система УкрСЕПРО – система обов’язкової сертифікації, яка не поширюється на цей вид продукції. І все це поряд із позначками UA, UCRF, щоб імітувати, що продукція проходила первинні процедури щодо допуску на ринок», – зазначають в організації.

Також експерти розповіли, що у п’яти магазинах виникли складнощі з поверненням товарів.

«Нам вдалося повернути придбані смартфони лише зі скандалами та подекуди із залученням преси. Приміром, інтернет-магазин «Алло» повертав нам гроші кілька тижнів, а «Мобіллак» – майже два з половиною місяці», – розповіли учасники дослідження.


Теги: інтернет-магазиниМагазиниСоюз споживачів УкраїниЗакон

Дата і час 05 квітня 2018 г., 22:37     Переглядів Переглядів: 3711
Коментарі Коментарі: 0


Коментарі:

comments powered by Disqus
04 листопада 2025 г.
loading...
Загрузка...

Наші опитування

Чи вірите ви, що Дональд Трамп зможе зупинити війну між Росією та Україною?







Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
0.041202