Ситник заявив, що не збирається позиватися до суду відносно провокативної реклами у метро

Ситник заявив, що не збирається позиватися до суду відносно провокативної реклами у метро
Директор Національного антикорупційного бюро Артем Ситник заявив, що не збирається позиватися до суду відносно провокативної реклами у метрополітені, але можливо буде позов щодо захисту прав підконтрольного йому відомства.
Про це посадовець розповів в інтерв’ю виданню "Голос України".
За його словами, було два факти порушення прав двох суб’єктів.
"Особисто мене, бо моє фото було використано без відома і згоди, і НАБУ, бо було використано логотип. Не хочу підтримувати цю провокацію і дискусію — тож не подаватиму позов. А з приводу НАБУ — можливо, подамо позов про захист прав Бюро", - сказав Ситник.
Також він розповів, що звернувся до контролюючого органу із захисту прав споживачів щодо дотримання вимог законодавства про рекламу.
"За нашою інформацією, власники цього підприємства продають його і наостанок вирішили у такий спосіб "допомогти", вчинивши таку провокацію…", - додав директор НАБУ.
На питання, хто ж все-таки замовив рекламу у метро, Ситник відповів, що він і Бюро точно не замовляли.
"Люди "самоклеєм" розміщували листівку, фотографували, а потім одразу знімали, а фото в подальшому розміщувалися на якихось "жовтих" сайтах Після першого випадку Київський метрополітен вжив певних заходів, щоб подібних інцидентів не було", - сказав він.
"Є фірма, приватне підприємство, що володіє тими рекламними щитами, і розмістила листівки. За нашою інформацією, за велику суму коштів. Не озвучуватиму, доки все не з’ясували. Фірма досить відома", - заявив Ситник.
Директор НАБУ не виключив, що перед виборами, випадків подібної провокації побільшає.
Теги: МетрополитенРекламаСудСитник АртемНАБУ
Коментарі:
comments powered by DisqusЗагрузка...
Наші опитування
Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
