АНТИКОР — національний антикорупційний портал
МОВАЯЗЫКLANG
Київ: 8°C
Харків: 8°C
Дніпро: 8°C
Одеса: 8°C
Чернігів: 9°C
Суми: 8°C
Львів: 4°C
Ужгород: 8°C
Луцьк: 4°C
Рівне: 3°C

Facebook почав перевіряти користувачів, які запускатимуть в Україні політичну рекламу

Читать на русском
Facebook почав перевіряти користувачів, які запускатимуть в Україні політичну рекламу
Facebook почав перевіряти користувачів, які запускатимуть в Україні політичну рекламу

Компанія Facebook просить користувачів до 18 березня надати документи на підтвердження особи, а також заповнити інформацію про те, хто оплачує рекламу.

Нові правила покликані покращити захист від іноземного втручання у вибори в Україні.

Соцмережа просить підтвердити особу, увімкнувши двоетапну перевірку та надавши відповідні документи: посвідчення особи державного зразка; два офіційні документи; нотаріально завірена форма, завантажена зі сторінки facebook.com/id. Детальніше про процес перевірки можна дізнатися у посібнику або Довідковому центрі.

“Ми вважаємо, що коли користувач переглядає політичну рекламу у Facebook, він має чітко розуміти, кому вона належить. Щоб підтримати цю прозорість, ми впроваджуємо новий процес авторизації реклами, а також підтвердження особи, застереження “Хто оплатив рекламу”, придбання реклами та бібліотека реклами”, – зазначає компанія. Крім того, Facebook вимагає від тих, хто хоче показувати політичні оголошення, заповнити інформацію в розділі “Хто оплатив рекламу”.

Для цього потрібно перейти на вкладку “Авторизація” у розділі “Налаштування” сторінки та зв’язати зі сторінкою рекламні облікові записи, які ви плануєте використовувати. Вимоги такої інформації: назва має бути чітка й повна; не має містити абревіатур; не має містити URL-адрес; не має містити текст “Хто оплатив рекламу”; має відповідати умовам політики Facebook щодо застережень. Facebook перевірятиме цю інформацію та може затребувати більше даних.

Оплачувати політичну рекламу зможуть лише користувачі з України. Такі детальні відомості щодо політичної реклами у Facebook будуть зібрані у Бібліотеці реклами. “Реклама, що містить застереження, відображатиметься в Бібліотеці реклами, а та, що їх не містить і пізніше вважатиметься політичною, також відображатиметься в Бібліотеці реклами.

У Бібліотеці реклами також міститиметься інформація щодо продуктивності реклами, зокрема діапазон показів і витрат, а також охоплення за демографічними показниками та розташуванням”, – зазначає компанія.



Теги: ВибориРекламаФейсбук

Дата і час 16 березня 2019 г., 16:12     Переглядів Переглядів: 2339
Коментарі Коментарі: 0


Коментарі:

comments powered by Disqus
05 листопада 2025 г.
loading...
Загрузка...

Наші опитування

Чи вірите ви, що Дональд Трамп зможе зупинити війну між Росією та Україною?







Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
0.040757