АНТИКОР — національний антикорупційний портал
МОВАЯЗЫКLANG
Київ: 8°C
Харків: 8°C
Дніпро: 8°C
Одеса: 8°C
Чернігів: 9°C
Суми: 8°C
Львів: 4°C
Ужгород: 8°C
Луцьк: 4°C
Рівне: 3°C

Учасники букмекерського ринку закликали «Парі-Матч» не співпрацювати з Медведчуком

Читать на русском
Учасники букмекерського ринку закликали «Парі-Матч» не співпрацювати з Медведчуком
Учасники букмекерського ринку закликали «Парі-Матч» не співпрацювати з Медведчуком

Лідери букмекерського ринку – компанії МСЛ, «Фаворит Спорт», Українська національна лотерея – запропонували беттінговій компанії «Парі Матч» відмовитись від розміщення реклами на телеканалах, які визнані рупорами проросійської пропаганди в Україні. Про це йдеться в колективному листі компаній.

«Згідно із моніторингом, проведеним «ДетекторМедіа» такими є телеканали холдингу «Новини» – 112, ZIK та NewsOne, в ефірі яких найчастіше лунають меседжі, співзвучні ворожій риториці Кремля... Серед компаній, бренди яких рекламуються на цих майданчиках, за даними журналістських розслідувань, фігурує компанія Державна тиражна грошова лотерея ТОТО «Парі-Матч Спорт» із значною часткою (понад третина) часу в рекламних блоках», – йдеться в листі. Холдинг «Новини» контролюється народним депутатом від ОПЗЖ Тарасом Козаком. Реальним власником журналісти-розслідувачі називають політика Віктора Медведчука.

Підписанти зазначають, що знають представників компанії як патріотів України, тож переконані, що йдеться про непорозуміння та така співпраця не є проявом антиукраїнських поглядів та намірів і просять вжити оперативних заходів для її припинення.

«Сподіваємося, що питання буде розглянуто в найкоротші терміни та тим самим будуть зняті всі можливі інсинуації та не допущено дискредитації всієї індустрії», – зазначається в листі.

Нещодавно активісти оголосили загальнонаціональну акцію «Вбивча реклама», спрямовану проти рекламодавців телеканалів, які транслюють антиукраїнську пропаганду. Співпрацю з телеканалами холдингу «Новини» розірвали «Молочний Альянс», «Воля», Альфабанк, виробник кави Jacobs – «Якобс Дау Егбертс Україна», Reckitt Benckiser, мережа столичних хімчисток «Цех».

На сьогодні в переліку рекламодавців холдингу «Новини» залишається беттінгова компанія «Парі-Матч», туристичний комплекс «Буковель» та кілька брендів поменше. Активісти вже заявили, що не припинять бойкот, поки не доб’ються припинення цієї реклами: «Купувати товари цих компаній означає опосередковано спонсорувати и підтримувати російську агресію в Україні», – йдеться у зверненні організаторів акцій.


Теги: РекламаУкраїнська національна лотереяМслЛотереи ФаворитПарі МатчКозак ТарасМедведчук ВиктортелеканалПари-МатчООО Пари-матчООО Пари МатчлотереїБукмекерыБукмекерский бизнес

Дата і час 02 грудня 2019 г., 10:24     Переглядів Переглядів: 2976
Коментарі Коментарі: 0


Коментарі:

comments powered by Disqus
05 листопада 2025 г.
loading...
Загрузка...

Наші опитування

Чи вірите ви, що Дональд Трамп зможе зупинити війну між Росією та Україною?







Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
0.043594