АНТИКОР — національний антикорупційний портал
МОВАЯЗЫКLANG
Київ: 8°C
Харків: 8°C
Дніпро: 8°C
Одеса: 8°C
Чернігів: 9°C
Суми: 8°C
Львів: 4°C
Ужгород: 8°C
Луцьк: 4°C
Рівне: 3°C

Зеленський схибив, інвестори хотіли почути геть інше – Пекар

Читать на русском
Зеленський схибив, інвестори хотіли почути геть інше – Пекар
Зеленський схибив, інвестори хотіли почути геть інше – Пекар

Є два типи висловлювань публічних осіб: позиція та послання.

Коли висловлюєш позицію, то розумієш, що вона навічно асоціюватиметься з тобою. Тому в таких випадках треба чесно, прямо й відверто говорити те, що думаєш. От чому я підтримую Ганну Новосад.

Краще висловити пряму позицію, ніж брехати й викручуватися. Якщо вам більше подобається, коли вам брешуть і викручуються, ніж коли висловлюють пряму позицію – значить, готуйтеся до того, що вам усе життя брехатимуть.

Інша річ – послання. Послання має маркетинговий характер: воно має на меті спонукати конкретну цільову аудиторію до конкретних дій.

Наприклад, коли президент виступає перед інвесторами, то хоче спонукати їх вкладати гроші у країну. І тут важливо спиратися на розуміння потреб і цінностей цільової аудиторії. "Я люблю полуницю, але, йдучи ловити рибу, беру натомість хробаків, бо риба любить хробаків", – це класика маркетингу.

Обіцяти інвесторам особливі правила – це прямо протилежне тому, що вони прагнули почути. Вони очікували, що їм скажуть про рівні правила.

Ось чому так важливо готуватися до виступів. Хоча би трохи.

Валерій ПЕКАР


Теги: Пекар ВалерийІнвестиціїЗеленский

Дата і час 24 січня 2020 г., 12:37     Переглядів Переглядів: 1063
Коментарі Коментарі: 0


Коментарі:

comments powered by Disqus
06 листопада 2025 г.
loading...
Загрузка...

Наші опитування

Чи вірите ви, що Дональд Трамп зможе зупинити війну між Росією та Україною?







Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
0.040976