АНТИКОР — національний антикорупційний портал
МОВАЯЗЫКLANG
Київ: 18°C
Харків: 19°C
Дніпро: 20°C
Одеса: 22°C
Чернігів: 18°C
Суми: 17°C
Львів: 12°C
Ужгород: 14°C
Луцьк: 14°C
Рівне: 15°C

В Одесской области тихо пилят бюджетные миллионы

Читать на русском
В Одесской области тихо пилят бюджетные миллионы
В Одесской области тихо пилят бюджетные миллионы

Мирненский сельсовет Беляевского района Одесской области 29.07.2013 г. заключило соглашение с ООО «Инвестиционно-строительная компания «Екотехстрой» на капитальный ремонт детского сада «Сказка» стоимостью 14 130 000,00 грн.

Детский сад «Сказка» находится в аварийном состоянии. В селе Мирное есть три детских сада, но в связи с тем, что детский сад «Сказка» не функционирует, в двух других возникла ситуация с перегрузкой их работы.

Торги, проведенные сельсоветом, осуществлялись по неконкурентной процедуре - закупки «у одного участника». В обосновании применения процедуры закупки у одного участника сельсовет пояснил необходимостью осуществить дополнительную закупку у того же самого поставщика.

Сельсовет в марте этого года уже заказывал предприятию «Екотехстрой» разработку проекта капитального ремонта детского сада «Сказка». В обосновании закупки указывалось, что специалистами этого предприятия было осуществлено доскональное ознакомление с объектом. Поэтому сельсовет в самостоятельном порядке без проведения какого-либо конкурса принял решение заказать этой же фирме услуги по проведению капитального ремонта детского сада.

Также сельсовет указывал на благоприятные погодные условия для проведения ремонта детского сада, которые будут потеряны в случае проведения долгой процедуры открытых торгов.

Вместе с тем, сельсовет не проводил тендеры на проектные работы по капитальному ремонту детского сада «Сказка». Таким образом компания «Екотехстрой» получила 14 130 000 грн. незаконно, так как не выиграла никаких открытых торгов по этому объекту.

Кроме того, вопреки ЗУ «Об осуществлении государственных закупок» заказчик до сих пор не опубликовал на стайте «Вестника государственных закупок» тендерную документацию, что в свою очередь не дает возможности детально проанализировать, какие именно работы будут выполняться предприятием «Екотехстрой» по ремонту детского сада и в каких объемах.

Общественная организация «Верховенство права» обратилась в компетентные органы с заявлением о проведении соответствующих проверок и привлечении виновных лиц к ответственности.

Ниже приводим текст заявления и отчета о результатах проведения госзакупки

Генеральному прокурору України Пшонці Віктору Павловичу 01011, м. Київ, вул. Різницька, 13/15

Прокурору Одеської області Трунову Вячеславу Дмитровичу 65026, м. Одеса, вул. Пушкінська, 3

Начальнику Держфінінспекції в Одеській області Конівченко Василю Івановичу 65107, м. Одеса, вул. Канатна, 83

Начальнику ГУМВС України в Одеській області Рєзникову Сергію Дмитровичу 65014, м. Одеса, вул. Єврейська, 12

ЗАЯВА про порушення законодавства в сфері державних закупівель

По інформації, яка розміщена на офіційному інформаційному бюлетні «Вісник державних закупівель», громадській організації «Верховенство права» стало відомо, що Мирненська сільрада Біляївського району Одеської області 29.07.2013 р. уклала угоду з ТОВ «Інвестиційно-будівельна компанія «Єкотехстрой» на капітальний ремонт дитячого садочка «Казка» вартістю 14 130 000,00 грн.

Джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету.

Торги проведено за неконкурентною процедурою закупівлі «в одного учасника».

Згідно звіту про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника № 1 від 30.07.2013 р. причинами та обставинами, якими керувався замовник під час обрання процедури закупівлі в одного учасника були наступні: аварійний технічний стан дитячого садочка «Казка»; сприятливі погодні умови для виконання певних ремонтно-будівельних робіт до початку осінньо-зимового періоду 2013-2014 років; ТОВ «Інвестиційно-будівельна компанія «Єкотехстрой» у березні 2013 р. здійснювала розроблення проектно-кошторисної документації на проведення капітального ремонту дитячого садочка «Казка» і «спеціалістами цього підприємства було здійснено досконале ознайомлення з об’єктом».

Разом з тим, згідно інформації, яка розміщена на сайті «ВДЗ» Мирненська сільрада не проводила тендеру на проектні роботи по капітальному ремонту дитячого садочка. Замовник самостійно без проведення будь-якого офіційного конкурсу уклав договір з «Єкотехстрой» на розробку проектно-кошторисної документації на проведення капітального ремонту дитячого садочка «Казка» № 40 від 25.03.2013 р.

А тому посилання замовника на п. 5 ч. 2 ст. 39 ЗУ «Про здійснення державних закупівель» в обґрунтуванні застосуванні процедури закупівлі в одного учасника від 02.07.2013 р. є неправомірним.

Оскільки згідно даного пункту вищезазначеної статті вбачається, що процедура закупівлі в одного учасника застосовується замовником як виняток у разі потреби здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з роботами або послугами, якщо заміна попереднього постачальника може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

Тобто положення даної статті передбачає замовлення послуг у того самого постачальника, який вже офіційно та відкрито вигравав тендер по певному об’єкту, а тому отримання компанією «Єкотехстрой» 14 130 000,00 грн. є незаконним так як дане підприємство не вигравало жодних відкритих торгів по дитячому садочку «Казка».

Крім того, всупереч ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про здійснення державних закупівель» замовник досі не опублікував на сайті «ВДЗ» тендерну документацію, що в свою чергу не дає можливості проаналізувати, які саме роботи будуть виконуватись підприємством «Єкотехстрой» з ремонту дитячого садочка і в яких обсягах.

Згідно ч. 1 ст. 43 ЗУ «Про здійснення державних закупівель» за порушення вимог, установлених цим законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього закону, члени комітету з конкурсних торгів замовника несуть відповідальність згідно із законами України.

Слід зазначити, що за порушення законодавства про державні закупівлі встановлена адміністративна відповідальність.

Так за ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти без застосування визначених законом процедур; застосування процедур закупівлі з порушенням законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, в тому числі оформлення документації конкурсних торгів з порушенням законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, оцінка пропозицій конкурсних торгів не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів, що міститься у документації конкурсних торгів, укладення з учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти за цінами і обсягами, які не відповідають вимогам документації конкурсних торгів; не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти відповідно до вимог законодавства, неподання в установленому порядку звіту про результати здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, відображення недостовірних відомостей у звіті про результати здійснення зазначеної процедури; не проходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель відповідно до вимог закону; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом – тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а це від 11 900 до 17 000 гривень.

Згідно ст. 5 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» органи прокуратури України, спеціальні підрозділи Міністерства внутрішніх справ України та Служби безпеки України здійснюють заходи щодо запобігання і протидії корупції в межах повноважень, визначених конституцією України.

Порушення законодавства про бюджетну систему України – використання бюджетних коштів всупереч їх цільовому призначенню або недотримання порядку проведення операцій з бюджетними коштами, як це встановлено чинним бюджетним законодавством, заподіює значних збитків державі та українському народу.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 5 ЗУ «Про засади запобігання і протидії корупції», п.п. 4, 6 Положення про державну фінансову інспекцію України, затвердженого Указом Президента України від 23.04.2011 № 499/2011, ст. 5 ЗУ «Про прокуратуру»,

ПРОСИМО: Провести перевірку щодо додержання Мирненською сільською радою Біляївського району Одеської області закону України «Про здійснення державних закупівель» під час проведення тендерних процедур та у випадку наявності порушень притягнути винних осіб до відповідальності. Додатково ГУМВСУ в Одеській області:

Розпочати досудове розслідування та притягнути винних осіб до адміністративної та кримінальної відповідальності.

Голова правління В.І. Семенов

Веховенство права


Теги: Госзакупки

Дата і час 06 вересня 2013 г., 00:00     Переглядів Переглядів: 3878
Коментарі Коментарі: 0


Коментарі:

comments powered by Disqus

’‚Ћђ€ §‘’Ћђ§ћ з Ђ‡Ћ‚ЋЊ

loading...
Загрузка...

Наші опитування

Коли, на вашу думку, можливе закінчення війни в Україні?








Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
0.068859