Українців дурять у супермаркетах: одне з частих порушень пояснили в Держспоживслужбі

Українців дурять у супермаркетах: одне з частих порушень пояснили в Держспоживслужбі
В Україні у супермаркетах та магазинах часто порушуються права покупців. Один із таких випадків – вимога заплатити за розбиті товари. Для цього представникам магазину спочатку потрібно довести провину покупця у суді.
Про це розповіли в Держспоживслужбі. "Якщо ви випадково розбили товар, не поспішайте за нього платити, адже законодавство на стороні споживачів", – наголосили фахівці.
Вони пояснили, що ризики випадкового знищення та випадкового псування майна несуть виключно його власники (якщо інше не встановлено договором чи законом). Ця норма прописана у ст. 323 Цивільного кодексу України. А покупець у супермаркеті – це не власник товару, допоки не заплатить за нього на касі.
Ба більше, у законі про захист прав споживачів (ст. 17, п. 2) прописано, що продавець зобов’язаний сприяти споживачеві у вільному виборі продукції та формах її оплати. За цією ж нормою забороняється примушувати споживача купувати продукцію неналежної якості або непотрібного асортименту, пояснили в Держспоживслужбі.
"Тому, якщо працівники закладу наполягають на вашій вині, то її потрібно спочатку довести у суді ", – наголосили у відомстві.
Без рішення суду представники супермаркету мають право лише зафіксувати факт ушкодження товару. Якщо в магазині триває тиск на покупця із вимогою сплатити товар, потрібно викликати поліцію.
Теги: ТовариГоспотребслужбасупермаркетПокупателиУкраина
	Коментарі:
comments powered by DisqusЗагрузка...
Наші опитування
Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
				
				
				
				
				
				
				
				
			
		
		