АНТИКОР — національний антикорупційний портал
МОВАЯЗЫКLANG
Київ: 8°C
Харків: 8°C
Дніпро: 8°C
Одеса: 8°C
Чернігів: 9°C
Суми: 8°C
Львів: 4°C
Ужгород: 8°C
Луцьк: 4°C
Рівне: 3°C

"Від судна відвалювалися шматки": Батискаф, який пропав біля місця аварії "Титаніка", не був сертифікований

Читать на русском
"Від судна відвалювалися шматки": Батискаф, який пропав біля місця аварії "Титаніка", не був сертифікований
"Від судна відвалювалися шматки": Батискаф, який пропав біля місця аварії "Титаніка", не був сертифікований

Організаторів експедицій до "Титаніка", що затонув, ще п’ять років тому попереджали про проблеми з підводним човном "Титан".

Про це повідомляють американські видання.

У 2018 році галузеві експерти закликали засновника компанії OceanGate Стоктона Раша провести додаткові випробування та сертифікацію судна у провідного агентства.

Оглядовий ілюмінатор "Титана" був сертифікований лише на занурення до 1300 метрів, хоча "Титанік" лежить на глибині майже 4 кілометри. Проте Раш, пославшись на "інноваційність" свого апарату, відмовився цим робити.

За даними журналістів, у світі існує лише 10 підводних апаратів, які можуть занурюватися на 4 000 метрів і глибше, і всі вони сертифіковані, крім OceanGate.

Крім сертифікації, в мережі пишуть про інші великі проблеми у батискафа і компанії, що ним володіє:

  • компанія OceanGate ігнорувала попередження свого інженера про небезпеку батискафа, а потім і зовсім його звільнила;
  • компанія заявляла, що не наймає білих чоловіків віком понад 50 років з досвідом роботи, тому що "вони не надихають", для неї важливіше було дотримання принципу різноманітності, ніж кваліфікація співробітників;
  • інші спеціалізовані компанії просили OceanGate не використовувати батискаф;
  • батискаф управляється переробленим геймпадом Logitech F710 Bluetooth, що вкрай ненадійно;
  • у батискафа ілюмінатор знаходиться в гальюні, закритим шторкою від решти приміщення, і повністю відсутнє зовнішнє освітлення;
  • у апарату сумнівна система екстреного спливання, у вигляді двох наковалень на корпусі;
  • система управління батискафом включає чотири двигуни - два на рух вгору та два на рух вниз, система стабілізації горизонтального руху відсутня.

При цьому турист із Німеччини Артур Лойбл, який занурювався до "Титаніка" у 2021 році, назвав місію самогубчою та сказав журналістам, що йому "неймовірно пощастило" вижити: від судна відвалювалися шматки.


Теги: Стоктон РашаСертификацияOceanGateбатискафСША

Дата і час 23 червня 2023 г., 00:44     Переглядів Переглядів: 3403
Коментарі Коментарі: 0


Коментарі:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наші опитування

Чи вірите ви, що Дональд Трамп зможе зупинити війну між Росією та Україною?







Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
0.045752