АНТИКОР — національний антикорупційний портал
МОВАЯЗЫКLANG
Київ: 13°C
Харків: 12°C
Дніпро: 14°C
Одеса: 17°C
Чернігів: 14°C
Суми: 12°C
Львів: 14°C
Ужгород: 14°C
Луцьк: 15°C
Рівне: 15°C

Комарницький і метро: чи "нагріється" товариш Кличка на ремонтах столичного метрополітену?

Читать на русском
Комарницький і метро: чи "нагріється" товариш Кличка на ремонтах столичного метрополітену?
Комарницький і метро: чи "нагріється" товариш Кличка на ремонтах столичного метрополітену?

Останні місяці видались для міського голови Києва дуже стресовими. То Дегтярівський міст втомився, то метро довелося закривати через аварійність, а то і взагалі виправдовуватись, що виявляється в комунальних проблемах міста винні попередники. Класика, над якою вже ніхто навіть не сміється.

Тим не менш, руйнація інфраструктури не відбувається сама собою, вона зношується через недбалість і неправильний догляд. Проте очевидно, що Віталію Кличку за два строки на посаді так і не вдалося це зрозуміти, і він обирає скоріше догоджувати своїм друзям із сумнівною репутацією, аніж працювати на киян, які йому довірили місто.

Денис Комарницький. Фото Focus

На початку грудня Віталій Кличко оголосив про закриття шести найновіших станцій метро через підтоплення та руйнацію тунелю. Це стало шоком для киян, але не здивувало експертів, які вже давно говорили про необхідність проведення ремонтних робіт. Особливо це стосується ділянки між станціями метро «Либідська» та «Деміївська». Справа в тім, що в цьому місці протікає річка Либідь і ґрунт дуже часто просідає. Отже, ще на етапі будівництва виникла необхідність будувати тунель за складнішою технологією, яка б дозволяла уникати підтоплення. Звичайно, будівництво тоді враховувало ландшафт і, напевно, майбутню забудову. Однак, навряд чи проєктувальники могли собі уявити, наскільки щільно тут почнуть будувати згодом і тим паче навряд чи хтось міг спрогнозувати, що над станцією «Либідська» з’являться одразу два торгових центри.

Після закриття частини метро почали з’являтися новини про те, що наступного літа неприємний сюрприз може чекати жителів Оболоні. За словами керівника КП «Київський метрополітен» Віктора Брагінського, за півроку планується закриття станцій «Почайна» і «Тараса Шевченка». Він зауважив, що ремонт цих станцій буде швидшим за той, який будуть проводити на Теремках (зачинені зараз станції метро планують ремонтувати протягом шести місяців – Ред.). При цьому «Почайна» є надважливою міською артерією, оскільки багато людей їдуть з передмістя і пересідають на метро з електричок і поїздів. Тож чергового колапсу не вдасться уникнути.

Окремо в цьому контексті стало відомо, що Київський метрополітен також планує перевірити надійність мосту, яким курсує метро. Мова йде про Сирецько-Печерську лінію та Південний міст. Тендер на 710 тисяч гривень оголосили для випробування несучих конструкцій естакади метропоїзду.

Цікаво, що всі ці новини з’явились майже одночасно. Жодного разу за все існування київського метрополітену його не закривали. Ймовірно, достатньо було просто тримати все на контролі та проводити превентивні заходи, аби не ставалось катастрофи.

Невже зараз сталось щось настільки надзвичайне, щоб знадобилось залишати киян без найзручнішого громадського транспорту? Це таки сталось, і пов’язано воно, перш за все, з тендерами і тими особами, які ці конкурси дуже хочуть виграти.

Неодноразово вже писалось про те, що директор КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський тісно пов’язаний з колишнім депутатом Київради від Блоку Черновецького – Денисом Комарницьким. Тим самим, який «доїв» Київ на бюджетні кошти під час будівництва Подільсько-Воскресенського мосту. Брагінського часто помічають поблизу бізнес-центру IQ, в якому має офіс Комарницький.

За певними даними, зараз Денис Комарницький планує долучитися до тендерів, які почав оголошувати Київський метрополітен.

У 2021 році повідомлялось, що компанія з орбіти Комарницького вже вигравала конкурси, пов’язані з перевіркою надійності та аналізу конструкцій метро. Так КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд» КМДА 30 липня 2021 року замовило у ТОВ «Форма» науково-технічний супровід будівництва метро від дамби Русанівських садів до запланованої станції «Райдужна» вартістю 24,33 мільйона гривень. Послуги компанія повинна надавати до кінця 2023 року. Мова йде про дослідження, аналізи та моніторинги надійності та довговічності будівельних конструкцій для майбутньої станції.

Засновниками компанії «Форма» є колишній головний інженер Дарницької дистанції колії «Південно-Західної залізниці» Олег Сахнік та Олександр Степенко. Степенко в той же час володіє ТОВ «Скайбуд Груп», а раніше – ТОВ «БК Роял Хауз».

За даними народного депутата Гео Лероса, колишній депутат Київради Денис Комарницький працює саме через фірми «Форма» та «Скайбуд Груп».

Ця ж компанія «Форма» фігурувала у розслідуванні щодо розкрадання бюджетних коштів на реконструкції трамвайної лінії від вул. Гната Юри до ЗАТ «Кисневий завод» у Києві. Правоохоронці з’ясували, що у 2017-2019 рр. комунальне підприємство «Київпастранс» замовило реконструкцію 12 км трамвайної лінії з Борщагівки на Отрадний на суму близько 300 млн грн. Підрядниками виступали чотири компанії: ТОВ «Енергоспецремонт», ТОВ «КП Спецавтоматика», ТОВ «Україна-енергосервіс ЛТД» та ТОВ «Форма». За версією слідства, понад 100 млн грн. із загальної суми могло бути розтрачено та привласнено.

ТОВ «Форма» у цій реконструкції мала одразу два підряди на загальну суму майже 140 млн гривень.

Зараз же, поки метрополітен тільки почав оголошувати тендери на ремонти різних станцій, важко сказати, через які фірми планує працювати Комарницький. Але те, що він зацікавлений брати в них участь не викликає жодного сумніву, як в експертів, так і в журналістів-розслідувачів, які неодноразово ловили так званого «смотрящего» за рукав.

Нещодавно на Конгресі місцевих і регіональних влад за участі Президента України з’ясувалося, що міський голова Києва Віталій Кличко вирішив проігнорувати цей захід навіть в онлайн-форматі. Володимир Зеленський дуже красномовно висловився: «Дуже шкода, що мера нема. Треба зробити все, щоб в столиці був мер». Здається, більшого стусана годі й чекати. Хіба що кияни самі кинуть мера в смітник, як у старі добрі часи народної люстрації. А з ним і Комарницького, який готовий «нагрівати» місто, незважаючи на війну чи на будь-які інші обставини.

Автор: Олена Добродій


Теги: Зеленскийприсвоение денегпривласнення коштівмахінаціїМахинациирозтратаРастратаООО Украина-энергосервис ЛТДКП СпецавтоматикаЭнергоспецремонтООО ЭнергоспецремонтКП КиевпастрансКиевпастрансКислородный заводГео ЛеросБК Роял ХаусООО Скайстрой ГрупСтепенко АлександрСахник ОлегЮго-Западная железная дорогаРусановские садыООО ФормаКП Дирекция строительства дорожно-транспортных сооруженийПодольско-Воскресенский мостСырецко-Печерская линияПівденний містЮжный мостБрагинский ВикторДегтяровский мостКличкоКличко ВиталийКиевметрополитенКиевкое метроКиївський метрополітенКиевский метрополитенКиевКомарницкий Денис

Дата і час 19 грудня 2023 г., 21:38     Переглядів Переглядів: 6388
Коментарі Коментарі: 0


Коментарі:

comments powered by Disqus

’‚Ћђ€ §‘’Ћђ§ћ з Ђ‡Ћ‚ЋЊ

10 жовтня 2024 г.
loading...
Загрузка...

Наші опитування

Коли, на вашу думку, можливе закінчення війни в Україні?








Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
0.117469