АНТИКОР — національний антикорупційний портал
МОВАЯЗЫКLANG
Київ: 8°C
Харків: 8°C
Дніпро: 8°C
Одеса: 8°C
Чернігів: 9°C
Суми: 8°C
Львів: 4°C
Ужгород: 8°C
Луцьк: 4°C
Рівне: 3°C

Через санкції РФ була змушена витратити 12 мільярдів доларів на авіацію, - Reuters

Читать на русском
Через санкції РФ була змушена витратити 12 мільярдів доларів на авіацію, - Reuters
Через санкції РФ була змушена витратити 12 мільярдів доларів на авіацію, - Reuters

Росія виділила понад 12 млрд доларів у вигляді державних субсидій та кредитів, щоб зберегти свій авіаційний сектор на плаву. Західні санкції через вторгнення Москви в Україну закрили постачання ключових запчастин та послуг з технічного обслуговування.

Про це повідомляє Reuters .

Західні авіавиробники Airbus та Boeing у березні 2022 року припинили постачання послуг та запасних частин, а також припинили регулярне технічне обслуговування основного авіаперевізника "Аерофлот" та інших російських авіакомпаній.

Витрати майже вдвічі перевищують 547 млрд рублів виплат, зроблених у 2020-2021 роках, коли пандемія COVID-19 викликала різке скорочення авіаперевезень, і наголошує на масштабі зусиль Кремля з отримання контролю над найважливішою галуззю.

"Наш авіапарк дуже перевантажений... літаками іноземного виробництва", - заявив минулого тижня президент Володимир Путін. До 2030 року ми плануємо виготовити понад 1000 літаків, власних літаків".

За даними швейцарського постачальника авіаційних даних ch-aviation, в даний час російські авіакомпанії експлуатують 991 літак, у тому числі 405 російського виробництва.

Але всього 133 літаки Superjet вироблено державною компанією United Aircraft Corporation. Інші літаки російського виробництва - "Туполєв", "Яковлєв" та "Іллюшин" - рідко використовуються для комерційних рейсів.

Підтримка авіабудування, ключової галузі, зберігатиметься протягом багатьох років, заявили у Міністерстві промисловості та торгівлі у відповідь на висновки агентства Reuters.

Важливість надійної авіаіндустрії особливо важлива для Росії, як перевезення людей і товарів її величезної території, так підтримки тверджень Москви у тому, що санкції мали лише мінімальний вплив.

Оскільки через три місяці виборці підуть на виборчі дільниці, крах авіакомпанії може чинити репутаційний та електоральний тиск на Путіна, який знову балотується на пост президента .

Західні авіаційні аналітики кажуть, що інвестиції у кращому разі дозволять зберегти авіапарк, але сумніваються, що його літаки повернуться на західні ринки найближчим часом, навіть якщо війна проти України закінчиться. Це пов’язано з витратами та бюрократією, пов’язаними з відновленням парку, показниками безпеки та запчастинами.

Фонди на чорний день

Росія вклала кошти в резервні фонди, показали дані, витративши у 2022 110 млрд рублів на компенсацію авіакомпаній збитків від різкого зростання цін на авіапаливо.

Цього року Фонд національного добробуту (ФНБ) відіграв важливішу роль у фінансуванні: 2023 року Москва залучила майже 400 млрд рублів на витрати на авіацію.

Масштаб витрат у 2022–2023 роках еквівалентний трохи менше ніж 1% прогнозованого валового внутрішнього продукту (ВВП) на 2023 рік. Росія витратила додатково 2,3 трильйона рублів у 2022-2023 роках на розвиток транспорту поза авіаційним сектором.

Внутрішні авіапасажирські перевезення в країні почали відновлюватися наприкінці 2022 року, оскільки авіакомпанії знайшли способи імпортувати запасні частини за "сірою" схемою імпорту, запровадженою урядом.


Теги: ПутинСубсидіїсубсидииСанкції проти РосіїСанкціїантироссийские санкцииСанкцииРосіяРоссия

Дата і час 21 грудня 2023 г., 09:14     Переглядів Переглядів: 2050
Коментарі Коментарі: 0


Коментарі:

comments powered by Disqus
04 листопада 2025 г.
loading...
Загрузка...

Наші опитування

Чи вірите ви, що Дональд Трамп зможе зупинити війну між Росією та Україною?







Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
0.040942