АНТИКОР — національний антикорупційний портал
МОВАЯЗЫКLANG
Київ: 8°C
Харків: 8°C
Дніпро: 8°C
Одеса: 8°C
Чернігів: 9°C
Суми: 8°C
Львів: 4°C
Ужгород: 8°C
Луцьк: 4°C
Рівне: 3°C

"Київстар" досі не відновив послугу автоматичної передачі даних щодо залишку коштів на рахунку: "Терміни поновлення повідомити не можемо"

Читать на русском
"Київстар" досі не відновив послугу автоматичної передачі даних щодо залишку коштів на рахунку: "Терміни поновлення повідомити не можемо"
"Київстар" досі не відновив послугу автоматичної передачі даних щодо залишку коштів на рахунку: "Терміни поновлення повідомити не можемо"

Мобільний оператор "Київстар" досі не відновив послугу автоматичної передачі даних про залишок коштів на рахунку (stan rahunku), яка повинна включатись при наборі комбінації *111#. Однак фактично вона не працює.

Це помітили користувачі оператора.

У відповідь на запит послуги система надсилає абонентам відповідь: "Несправності підключення або неправильний код MMI".

Технічну проблему підтверджують у самій компанії.

"Послуга називається "мережева комбінація", і її роботу справді досі не відновлено. Терміни поновлення повідомити не можу", — сказала менеджер Дар’я.

При цьому "Київстар" не змінив тексту автоматичного повідомлення при поповненні рахунку. Коли людина відправляє гроші на свій рахунок, їй, як і раніше, пропонують перевірити своє поповнення за допомогою послуги stan rahunku (*111#).

"Ваш рахунок поповнений. Для перевірки наберіть *111#", - пише "Київстар" своїм абонентам.

 dqxikeidqxitkant


Теги: мобильные операторыМобільні операторикібератакиКибератакиКиївстарКиевстар VEONКиевстар

Дата і час 21 грудня 2023 г., 19:37     Переглядів Переглядів: 2789
Коментарі Коментарі: 0


Коментарі:

comments powered by Disqus
03 листопада 2025 г.
loading...
Загрузка...

Наші опитування

Чи вірите ви, що Дональд Трамп зможе зупинити війну між Росією та Україною?







Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
0.04063