АНТИКОР — національний антикорупційний портал
МОВАЯЗЫКLANG
Київ: 8°C
Харків: 8°C
Дніпро: 8°C
Одеса: 8°C
Чернігів: 9°C
Суми: 8°C
Львів: 4°C
Ужгород: 8°C
Луцьк: 4°C
Рівне: 3°C

Клієнти ПриватБанку скаржаться на раптове блокування рахунків

Читать на русском
Клієнти ПриватБанку скаржаться на раптове блокування рахунків
Клієнти ПриватБанку скаржаться на раптове блокування рахунків

Клієнти ПриватБанку скаржаться на блокування фінустановою їхніх банківських рахунків, зокрема через "нетипові транзакції", йдеться на Мінфіні.

Одна з клієнток поділилася, що її спочатку обмежили у додатку "Приват24" через "нетипову транзакцію", оскільки банк не мав документів про походження коштів.

Водночас сама жінка зауважила, що вчасно актуалізувала свої дані, а жодних інших повідомлень Приватбанк їй не надсилав.

"Окрім того, у мене застрягла велика сума власних коштів у банку, яку я навіть вивести не можу. Я сказала співробітнику, що всі документи підтвердження можу надати та пройти будь-яку верифікацію. Також заблокували картку моєї невістки без можливості розблокування через те, що я їй нібито перерахувала 50 тисяч гривень. Для нас це шок", – розповіла клієнтка.

На це поскаржилася інша клієнтка банку. Вона написала, що потрапила під фінмоніторинг і надала всі необхідні документи. Утім, невдовзі її "викинуло" з "Приват24" через нібито блокування.

Серед останніх відгуків на "Мінфіні" також є скарга на "утримання банком платежу 8500 грн". Клієнт поскаржився на блокування картки після продажу криптовалюти. На що в ПриватБанку йому порадили звернутися до поліції – там підтвердили, що проти клієнта не відкрито жодних кримінальних справ.

Згодом у банку відповіли, що поліція має провести розслідування на факт шахрайства. Чоловіку довелося писати скаргу в НБУ та надавати банку витяг із реєстру МВС, проте, за його словами, рахунки вже за пів року заблоковані.

Що кажуть у ПриватБанку

У ПриватБанку наголосили, що працюють виключно в рамках чинного законодавства та згідно з нормативно-правовими актами НБУ, які регулюють відносини у сфері банківської діяльності.

"Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та поширенню зброї масового знищення", - йдеться в одній із відповідей банку.

При розірванні ділових відносин надається можливість переведення залишків до іншого банку.

Для перерахування коштів на рахунках, клієнту або його представнику необхідно звернутися до будь-якого відділення банку, маючи при собі:

  • реквізити рахунки, відкритого іншому банку з ім’ям клієнта;

  • документи, що підтверджують повноваження розпоряджатися рахунками;

  • документи, що засвідчують особу;

  • документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;

  • заяву про перерахування залишків коштів.


Теги: МінфінМинфинблокировкаПриват24Приватбанк

Дата і час 27 грудня 2023 г., 23:54     Переглядів Переглядів: 3438
Коментарі Коментарі: 0


Коментарі:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наші опитування

Чи вірите ви, що Дональд Трамп зможе зупинити війну між Росією та Україною?







Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
0.041279