Банк заблокував картку клієнтки: названо причину, через яку обмежать рахунок будь-кого

Банк заблокував картку клієнтки: названо причину, через яку обмежать рахунок будь-кого
Клієнтка ПриватБанку поскаржилась на блокування свого рахунку в банку. За її словами, блокування відбувалось після того, як людина, яка робила їй переказ, поскаржилась на шахрайські дії.
Про це клієнтка банку написала в спеціалізованому форумі "Мінфін". "1 квітня мою карту було заблоковано нібито через скаргу людини, яка робила переказ. В службі підтримки сказали, що це на 30 днів, після чого карта буде розблокована автоматично. Ну і звісно ж, після 30 днів обмеження не було знято з моєї карти", – розповіла клієнтка.
У відповідь співробітники ПриватБанку вибачились та пообіцяли розібратись в ситуації. "Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв’яжуться. Вибачте за створені незручності!" – зазначили співробітники банку.
Як відбувається блокування
Також заблокувати можуть будь-яку "нетипову" операцію: на велику суму з готівкою. Під особливою увагою перебувають і всі суспільно значущі особи. Тому якщо ви, наприклад, народний депутат, просити у вас пояснити, хто переказав вам кошти, банк буде значно частіше.
Особливу увагу слід приділяти таким випадкам:
- зняття великої суми готівки в регіоні, де ви зазвичай не перебуваєте;
 - великі онлайн-покупки, особливо вночі;
 - отримання великої суми на картку та її виведення готівкою;
 - операції з криптовалютою чи іншими віртуальними активами у сумі понад 30 тис. грн;
 - транзакції у сумі 400 тис. грн і більше.
 
Теги: Рахункибанковские счетаБлокированиеБлокуванняБанкиПриватбанк
	Коментарі:
comments powered by DisqusЗагрузка...
Наші опитування
Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
				
				
				
				
				
				
				
				
			
		
		