АНТИКОР — національний антикорупційний портал
МОВАЯЗЫКLANG
Київ: 8°C
Харків: 8°C
Дніпро: 8°C
Одеса: 8°C
Чернігів: 9°C
Суми: 8°C
Львів: 4°C
Ужгород: 8°C
Луцьк: 4°C
Рівне: 3°C

Північна Корея переробляє літаки РФ на платформи раннього виявлення А-50У

Читать на русском
Північна Корея переробляє літаки РФ на платформи раннього виявлення А-50У
Північна Корея переробляє літаки РФ на платформи раннього виявлення А-50У

За даними аналітиків проєкту 38 North, у 70-х роках у СРСР вже проводилися подібні модифікації. Але поки що невідомо, чи направляють у КНДР російських інженерів і чи постачають їм російські компоненти.

У Північній Кореї, імовірно, переробляють російські військові транспортні літаки на платформи раннього виявлення для військових потреб країни, чому передували місяці військового співробітництва з РФ. Про це пише "Інститут вивчення війни" з посиланням на американський проєкт 38 North, який відстежує події в КНДР і знаходиться в Центрі ім. Генрі Л. Стімсона.

Автори публікації посилаються на супутникові знімки, зроблені 1 серпня, які показали, що в Міжнародному аеропорту Пхеньяна з військових транспортників Іл-76 державної авіакомпанії КНДР Air Koryo роблять повітряну платформу раннього виявлення. Ця система покликана поліпшити можливості виявлення КНДР і доповнити наземні радари.

За даними авторів публікації, у 70-х роках у СРСР проводили подібні переобладнання, але невідомо, чи мають стосунок до проєкту російські інженери та чи постачають російські матеріали.

Іл-76 dqxikeidqxiqxxant

Іл-76

Російський президент Володимир Путін і північнокорейський диктатор Кім Чен Ин підписали угоду про широкомасштабну співпрацю у червні 2024 року. За нещодавніми повідомленнями, Північна Корея продовжує розширювати номенклатуру озброєнь, що поставляються у РФ.

"Якщо таку модифікацію завершать, новий літак стане першою платформою подібного типу для північнокорейських збройних сил", — зазначають автори публікації, додаючи, що літак, над яким працюють у КНДР, схожий на А-50У.

В аеропорту Сусан перебувають три літаки ІЛ-76 з маркуванням Air Koryo. У жовтні минулого року їх перемістили в ремонтну зону, у наступні дні навколо них побудували паркан.

У ремонтній зоні аеропорту також розташовано два ангари з кількома гелікоптерами та невеликими літаками. Літаки Air Koryo можна бачити тут часто, але загородження навколо Іл-76 виглядає незвично.

У листопаді минулого року тут почалися роботи над верхньою частиною фюзеляжу, за крилами. За супутниковими знімками неможливо підтвердити, які саме роботи проводилися, але, схоже, що встановлюють опору для радара, і тут також встановлять поворотний пристрій, антену і купол для бортової системи далекого радіолокаційного виявлення та управління.

На знімках, зроблених 15 липня, видно, що літак залишається всередині загородженої зони. Тут також знаходиться обладнання та додаткові матеріали.

Порівняння з А-50У

А50У

А-50У

Іл-76 переобладнали в систему далекого радіолокаційного виявлення у 70-х роках. У підсумку з’явився А-50, Mainstay за кодифікацією НАТО. У 2023 році його модернізували в А-50У.

У літака, який будують на аеродромі в КНДР, опори для радара розташовані в тому самому місці, що й в А-50У, зазначається у публікації.


Теги: А-50КНДРСССРПівнічна КореяСеверная Корея

Дата і час 04 серпня 2024 г., 12:35     Переглядів Переглядів: 2277
Коментарі Коментарі: 0


Коментарі:

comments powered by Disqus
09 листопада 2025 г.
loading...
Загрузка...

Наші опитування

Чи вірите ви, що Дональд Трамп зможе зупинити війну між Росією та Україною?







Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
0.046507