Збій у Monobank: чи працює застосунок

Збій у Monobank: чи працює застосунок
Сьогодні, 1 грудня 2024 року, Monobank зіткнувся зі збоями через великий наплив користувачів, що був пов’язаний із виплатами "Зимової підтримки" та завершенням місяця. Команда банку вже розв’язала проблеми, і тепер клієнти можуть використовувати сервіси.
Про це повідомив співзасновник банку Олег Гороховський. "Сьогодні з виплатою зимової тисячі та закриттям місяця, мабуть, приляжемо ненадовго", – зазначено у повідомленні.

Зранку тисячі українців почали подавати заявки на отримання "Зимової підтримки" через застосунок Дія, а виплати надходили на картку "Національного кешбеку", яку часто відкривають у Monobank. Одночасно клієнти активно здійснювали фінансові операції наприкінці місяця, що призвело до перевантаження системи.
Команда банку інтенсивно працювала над розв’язанням проблеми, збої було швидко усунуто. Користувачі вже не вперше стикаються з труднощами через пікові навантаження, але банк швидко відновлює роботу. Гороховський підкреслив, що команда усвідомлює виклики та докладає зусиль для покращення сервісу.
Застосунок, за словами українців, відкривався, проте функції не працювали. Для клієнтів тимчасовий збій у роботі додатка став незручністю, але банк швидко розв’язав проблему.
Теги: мобільний додатокМобильные приложенияMonobankзбійсбои
Коментарі:
comments powered by DisqusЗагрузка...
Наші опитування
Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
