Розшукуваний міліцією Лозінський став головним тендерником «Укрзалізниці»

Розшукуваний міліцією Лозінський став головним тендерником «Укрзалізниці»
З 29 травня керівником ДП «Укрзалізничпостач» є Олександр Лозінський.
Лозінський у 2005-2006 роках вже очолював держпідприємство, яке опікується матеріально-технічним забезпеченням «Укрзалізниці». Згодом він згадувався у матеріалах карної справи як начальник Головного управління матеріально-технічних ресурсів ДАЗТ «Укрзалізниця».
Кримінальне провадження було порушено Генпрокуратурою у 2012 році за фактом організації заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем за попередньою змовою групою осіб, вчиненого в особливо великих розмірах, за ознаками злочину, передбаченого ч.3 ст.27, ч.5 ст.191 КК України (за цією ж статтею та пунктами також висували звинувачення проти Юлії Тимошенко за замах на заволодіння державними коштами в особливо великому розмірі в період 1997-1998 років шляхом незаконного отримання податку на додану вартість).
Лозінського підозрювали у організації заволодіння іншими людьми державними коштами на суму 12,57 млн грн. на тендерах «Укрзалізничпостачу» у період з грудня 2008 р по листопад 2009 р.
У жовтні Печерський суд Києва надав дозвіл на затримання Лозінського. МВС оголосило його у розшук. Це повідомлення досі є у відповідному розділі транспортної міліції Південно-Західної залізниці.
Знайти дані щодо подальшого розвитку кримінального провадження у єдиному державному реєстрі судових рішень не вдалось.
Перше повідомлення про те, що Лозінський очолить «Укрзалізничпостач», з’явилось 26 лютого, за кілька днів після втечі з України президента Віктора Януковича. Тоді ж керівником «Укрзалізниці» став Борис Остап’юк.
Виходець з Львівщини Борис Остап’юк у 2000-2002 роках сам очолював «Укрзалізничпостач». Згодом він також очолював головне управління матеріально-технічного забезпечення «Укрзалізниці», тобто був керівником підрозділів, які згодом очолював Лозінський.
В 2005 році Остап’юк був призначений заступником генерального директора «Укрзалізниці», а 2006 року був звільнений з формулюванням «за грубе порушення трудових обов’язків». За даними ЗМІ, тоді його звинувачували у введенні системи знижок на тарифи на перевезення вантажів експедиторської компанії, пов’язаної із представниками БЮТ. В 2007 році Остап’юк знову виявився замішаним у корупційному скандалі через надання приватній компанії «Інтертранс» найбільшої знижки на перевезення вантажів серед всіх представників галузі.
На початку 2010 року перед відставкою Юлії Тимошенко з посади прем’єр-міністра Борис Остап’юк був призначений на посаду начальника Донецької залізниці. Із цієї посади він був звільнений через чотири місяці з формулюванням «за грубе порушення трудових обов’язків». Причиною стала невиплата заробітної плати колективу.
Наші Гроші
Теги: ДП "Укрзалізничпостач"Лозінський
Коментарі:
comments powered by DisqusЗагрузка...
Наші опитування
Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті

