АНТИКОР — національний антикорупційний портал
МОВАЯЗЫКLANG
Київ: 8°C
Харків: 8°C
Дніпро: 8°C
Одеса: 8°C
Чернігів: 9°C
Суми: 8°C
Львів: 4°C
Ужгород: 8°C
Луцьк: 4°C
Рівне: 3°C

Українець переробив автомобіль із бензину на дрова: тепер розхід 20 кг.дров/100 км

Читать на русском
Українець переробив автомобіль із бензину на дрова: тепер розхід 20 кг.дров/100 км
Українець переробив автомобіль із бензину на дрова: тепер розхід 20 кг.дров/100 км

З приходом енергетичної кризи і підвищенням цін на газ та пальне люди все частіше стали цікавитися альтернативними видами енергії, переходити на твердопаливні котли. Оригінально підійшов до розв’язання цієї проблеми 36 ­річний Євген Коливан із Чернігівщини.

 

— Мій «Опель» може їхати і на бензині, і на дровах, — розповідає Євген. —Автомобіль не новий, 1986­-го року випуску. Переробити його я вирішив минулої зими. Через подорожчання бензину їздити на роботу стало дорого, от я й придумав альтернативний варіант. Легше на дровах їздити, ніж крутити педалі велосипеда. Переробити машину було неважко. За фахом я вчитель фізики і математики. Кілька років працював у школі, а зараз займаюся ремонтом автомобілів на приватній СТО. До багажника я прикріпив металеву діжку і бідон, в які закладаються дрова. Вони тліють, виділяючи газ, що фільтрується, охолоджується і трубами подається в двигун.

У двигуні жодних переробок немає. На дровах мені їздити і зручно, і дешево. Вважаю, що для сільської місцевості це хороший варіант. 20 кілограмів дров іде на 100 кілометрів. Отже на таку відстань витрачається всього 10 гривень. Економія суттєва, якщо порівняти з цінами на бензин — у середньому 20 гривень за літр. До 100 кілометрів за годину на дровах машина розганяється за 1 хвилину і 35 секунд. А взагалі це залежить від якості дров, їхньої вологості. Підкидати у «топку» я можу й пластикові пляшки, але найчастіше це звичайні соснові дрова. Найкраще пальне — із сухої шовковиці. На ньому не їдеш, а летиш!

Їздити на дровах ще й екологічно. З вихлопної труби «Опеля» виходять лише водяна пара і діоксид вуглецю.

3.JPG dqxikeidqxiqqeant

Фото: Наталія Федосенко

 

— Як інші водії реагують на Ваш автомобіль?

— Дивуються, фотографують. Якось мене зупинили даішники, щоб розпитати, як я так переобладнав «Опеля». Навіть документів не спитали. Скоро буде рік, як я став їздити на дровах, і ще жодного разу не пошкодував про це. За цей час «намотав» більш ніж 7 тисяч кілометрів. Заощадив десь 15 тисяч гривень. Оскільки місцевість на Чернігівщині лісиста, то «заправок» дорогою вистачає. Дістав із багажника пилку, яку я жартома називаю «заправочним пістолетом», попиляв сухі гілки — і вперед. Якщо ж зупинятися ніколи або заїхав у поле, то можна перейти на бензин.

 

Газогенераторний автомобіль, двигун якого працює на газу, що отримується із твердого палива, винайшли ще у кінці XІX — на початку XX сторіччя. Перший класичний газогенераторний автомобіль, що використовував як пальне дрова і деревне вугілля, був сконструйований у 1900 році у Франції. За рік патент на виробництво таких автівок був виданий у Росії. Автомобілі, що їздять на дровах, були дуже популярними під час Другої світової війни. У деяких країнах вони широко використовуються й досі. Зокрема доволі багато їх у сільській місцевостіПівнічної Кореї. У ШвеціїПАРКитаї та на Філіппінах розвиток газогенераторних технологій підтримується на державному рівні. 

http://ecotown.com.ua/


Теги: Авто

Дата і час 26 листопада 2015 г., 23:00     Переглядів Переглядів: 5465
Коментарі Коментарі: 0


Коментарі:

comments powered by Disqus
08 листопада 2025 г.
loading...
Загрузка...

Наші опитування

Чи вірите ви, що Дональд Трамп зможе зупинити війну між Росією та Україною?







Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
0.041833