АНТИКОР — національний антикорупційний портал
МОВАЯЗЫКLANG
Київ: 8°C
Харків: 8°C
Дніпро: 8°C
Одеса: 8°C
Чернігів: 9°C
Суми: 8°C
Львів: 4°C
Ужгород: 8°C
Луцьк: 4°C
Рівне: 3°C

Скандальний шлях Дмитра Чалого: від призначень без конкурсу до спроби привласнити держактив

Читать на русскомRead in English
Скандальний шлях Дмитра Чалого: від призначень без конкурсу до спроби привласнити держактив
Скандальний шлях Дмитра Чалого: від призначень без конкурсу до спроби привласнити держактив

Вінничанин Дмитро Чалий, родич народного депутата від «Слуг народу» Олега Дунди, стрімко увірвався до Міністерства інфраструктури у 2016 році разом із командою Володимира Гройсмана. Без досвіду у портовій сфері, у 2016-2017 роках Чалий обіймав посади заступника директора морського торгового порту «Чорноморськ» та Одеського МТП.

Як так сталося? Його на портову посаду привів колишній голова «Укрпошти» Ігор Ткачук — брат Геннадія Ткачука, депутата від БПП. Ткачук програв Смелянському, і для нього знайшли зручну посаду у портах, куди він перевів свого комерційного директора Дмитра Чалого.

У 2018 році Мінінфраструктури призначило його поза конкурсом головою правління ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» на три роки на умовах контракту.

Тодішній міністр Володимир Омелян назвав це призначення «політичним рішенням». На запитання, чи відбулося це призначення з протекцією прем’єр-міністра Гройсмана, міністр інфраструктури відповісти не зміг. Омелян також посилався на «політичне рішення», коли його запитували щодо можливого тиску при затвердженні Чалого на посаді голови правління УДП.

«Я виходив з його особистих характеристик і рекомендацій, які отримав», — додав Омелян.

Однак Омелян не зміг назвати п’ять досягнень Чалого під час його роботи в «Укрпошті» та Одеському морському торговельному порту.

Після звільнення в замовному компліментарному інтерв’ю (ймовірно, бажаючи залишитися в новій президентській команді) Чалий заявив, що «Було прийнято політичне рішення відмовитися від проведення конкурсів там, де вони не є необхідними. На той момент стало зрозуміло, що конкурси не є ефективним засобом відбору кадрів, натомість створюють безліч проблем, вимагаючи багато зусиль та часу. Але це тема для іншої розмови».

Привертає увагу факт, що наступний міністр інфраструктури Владислав Криклій вказував, що Чалий був причетний до привласнення барж разом з одеським депутатом Віктором Баранським, чиї судна зараз обслуговують «тіньовий флот» Росії.

Тоді Криклій заявив, що Чалий на посаді голови УДП заявляв, що компанія банкрут, але він готовий її приватизувати, і був звільнений з посади.

Таким чином, Чалий намагався отримати цінний державний актив, свідомо доводячи компанію до банкрутства.

 dqxikeidqxitkant


Теги: Баранский Виктор СергеевичБаранский ВикторОмелян ВолодимирОмелян ВладимирКриклий ВладиславУкраїнське Дунайське пароплавствоУкраинское Дунайское пароходствоТкачук ИгорьГройсман ВолодимирГройсман ВладимирГройсманЧалый ДмитрийЧалий ДмитрийДунда Олег

Дата і час 17 березня 2025 г., 20:16     Переглядів Переглядів: 2812
Коментарі Коментарі: 0


Коментарі:

comments powered by Disqus
04 листопада 2025 г.
loading...
Загрузка...

Наші опитування

Чи вірите ви, що Дональд Трамп зможе зупинити війну між Росією та Україною?







Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
0.042555