АНТИКОР — національний антикорупційний портал
МОВАЯЗЫКLANG
Київ: 8°C
Харків: 8°C
Дніпро: 8°C
Одеса: 8°C
Чернігів: 9°C
Суми: 8°C
Львів: 4°C
Ужгород: 8°C
Луцьк: 4°C
Рівне: 3°C

WSJ: Сайти новин почали втрачати мільйони відвідувачів через ШІ-технології Google

Читать на русском
WSJ: Сайти новин почали втрачати мільйони відвідувачів через ШІ-технології Google
WSJ: Сайти новин почали втрачати мільйони відвідувачів через ШІ-технології Google

Багато новинних сайтів по всьому світу зіткнулося з втратою значної кількості користувачів. Як виявилося, причиною цього є технології на базі штучного інтелекту (ШІ) від Google, повідомляє The Wall Street Journal.

Стрімке зниження трафіку

Повідомляється, що чат-боти зі штучним інтелектом почали замінювати традиційний пошук в Google. Користувачам більше не потрібно шукати потрібні посилання самостійно.

За інформацією компанії Similarweb, що спеціалізується на аналізі даних цифрового ринку, за останні три роки трафік з органічного пошуку на настільні та мобільні сайти HuffPost і групи The Washington Post скоротився більш ніж удвічі.

Більш того, компанії Business Insider довелося скоротити близько 21% свого персоналу через різке падіння трафіку. За даними Similarweb, органічний пошуковий трафік на вебсайти компанії знизився на 55% з квітня 2022 року по квітень 2025 року. Такі зміни змусили багато великих новинних сайтів кардинально переглядати свої бізнес-стратегії.

AI Overviews від Google

У виданні нагадали, що в 2024 році компанія Google додала у свою пошукову систему функцію AI Overviews, яка за допомогою штучного інтелекту створює зведення за пошуковими запитами та відображає їх у верхній частині результатів пошуку. Це особливо позначилося на трафіку сайтів, які публікують інформацію про подорожі, поради з питань здоров’я та огляди різних продуктів.

У виданні вважають, що функція AI Mode, запущена в США у травні, може завдати ще більш відчутного удару по трафіку новинних сайтів. Вона здатна відповідати на запити користувачів у форматі чат-бота, пропонуючи лише кілька посилань на сторонні сайти.

"Google перетворюється з пошукової системи в систему відповідей. Ми повинні розробити нові стратегії", - заявив виконавчий директор американського видання The Atlantic Ніколас Томпсон в інтерв’ю журналістам.

Ризик для журналістики

Видавець і виконавчий директор The Washington Post Вільям Льюїс також зазначив, що впровадження чат-ботів у пошукові системи становить серйозну загрозу для журналістики. Він розповів, що його видання прагне налагодити зв’язок з раніше неохопленою аудиторією та знайти нові джерела доходу.

Директорка з маркетингу в Dow Jones і The Wall Street Journal Шеррі Вайс зазначила в бесіді з журналістами, що у зв’язку зі змінами у сфері пошуку компаніям доведеться зосередитися на зміцненні довіри читачів і залученні постійного трафіку. На її думку, найкращий спосіб зберегти аудиторію — це створення унікального контенту, який спонукатиме користувачів відвідувати сайти напряму.

У виданні додали, що керівництво Google стверджує, що компанія, як і раніше, намагається спрямовувати трафік на різні сайти. У корпорації запевнили, що користувачі навіть частіше відвідують сторонні сайти після перегляду підказок AI Overviews.

У виданні вважають, що ШІ-технології кардинально змінюють підхід до використання інтернету. Журналісти відзначили, що подібні трансформації відбувалися і раніше, наприклад, коли інтернет-ЗМІ практично витіснили паперові газети і журнали. Тому цифровим виданням доведеться впоратися з новим викликом.


Теги: AI OverviewsЖурналистыжурналістиЗМІСмиискусственный интеллектGoogle

Дата і час 18 червня 2025 г., 12:15     Переглядів Переглядів: 1614
Коментарі Коментарі: 0


Коментарі:

comments powered by Disqus
03 листопада 2025 г.
loading...
Загрузка...

Наші опитування

Чи вірите ви, що Дональд Трамп зможе зупинити війну між Росією та Україною?







Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
0.040656