"Укрпошта" витратить 708 тисяч гривень на дослідження, щоб з’ясувати, чому українці обирають конкурентів

"Укрпошта" витратить 708 тисяч гривень на дослідження, щоб з’ясувати, чому українці обирають конкурентів
Державне підприємство замовило дослідження в 3 етапи, яке допоможе краще зрозуміти проблеми компанії з боку споживачів. Також опитають клієнтів інших поштових компаній, які не користуються "Укрпоштою".
Про це пише Інформатор.
Державна "Укрпошта" уклала угоду на 708 тис. грн за результатами тендеру. За ці кошти ТОВ "Інмайнд Аналітікс" опитає клієнтів "Укрпошти" та користувачів компаній-конкурентів. Це допоможе держкомпанії краще зрозуміти свої проблеми, дізнатися, що люди знають про бренд компанії і як його сприймають.
Незважаючи на те, що під кожною новиною від "Укрпошти" у Facebook, незалежно від теми, є відгуки клієнтів, які або чимось незадоволені, або розпитують детальніше про якусь послугу, "Укрпошта" все одно не в курсі, що про неї думають українці. Цю ситуацію має виправити нове дослідження.
Тендер на аналітичну роботу виграла київська фірма ТОВ "Інмайнд Аналітікс". Про це повідомляється на порталі держзакупівель ProZorro. Спочатку "Укрпошта" готова була заплатити 1 млн 109 тис. 466 грн, але в ході торгів Inmind Analytics запропонувала 708 тис. грн. Конкуренти пропонували свої послуги дорожче.
Дослідження аудиторії буде проводитися в 3 етапи. На першому етапі компанія проведе 30 глибинних інтерв’ю тривалістю до 60 хвилин кожне (8 інтерв’ю з користувачами "Укрпошти", 16 - з некористувачами, які надають перевагу конкурентам, 6 - B2B, імовірно, з працівниками "Укрпошти"). На цьому етапі дізнаються про досвід людей при користуванні "Укрпоштою" та аналогами, перешкоди, образ бренду, очікування від "Укрпошти", "емоційну залученість". В анкеті буде 55 питань.
На другому етапі опитають 1200 людей за допомогою мобільного застосунку. Тут дізнаються про мотивації та бар’єри користування "Укрпоштою", а також те, що люди чули про різні послуги, які надає компанія, і як вони уявляють собі бренд "Укрпошти". Опитування будуть проводити лише у містах і селах, де є конкуренти "Укрпошти", в анкеті також 55 питань.
На третьому етапі знову опитають інших 1200 людей у містах і селах, де є конкуренти, через спеціальний мобільний додаток. Метою буде з’ясувати "сприйняття бренду "Укрпошти" людьми та "шляхи користувачів". На основі цього маркетологи сформують свої гіпотези.
Теги: ТОВ Інмайнд АналітіксТендерТендериУкрпочтаУкрпошта
	Коментарі:
comments powered by DisqusЗагрузка...
Наші опитування
Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
				
				
				
				
				
				
				
				
			
		
		