АНТИКОР — національний антикорупційний портал
МОВАЯЗЫКLANG
Київ: 8°C
Харків: 8°C
Дніпро: 8°C
Одеса: 8°C
Чернігів: 9°C
Суми: 8°C
Львів: 4°C
Ужгород: 8°C
Луцьк: 4°C
Рівне: 3°C

Порнозірка Джозефіна Джексон рекламує бетон: чи піднялися продажі

Читать на русском
Порнозірка Джозефіна Джексон рекламує бетон: чи піднялися продажі
Порнозірка Джозефіна Джексон рекламує бетон: чи піднялися продажі

Джозефіна Джексон - дівчина спокуслива, але чи покращилися мляві літні продажі, та чи підбадьорилися покупці, поки що не зрозуміло.

Про це пише Інформатор.

Ніколи такого не було, і ось знову: у будівельній індустрії вигадали показати гарну жінку в рекламі нудної продукції. “Гаряча” рекламна ідея подарувала киянам бренд "Бетон від Ковальської". Там керувалися добрими, майже святими намірами: допомогти покупцям, у яких влітку не твердіє бетон. Щоб він гарантовано твердів, або щоб клієнти з пожадливістю уявляли, як він твердіє, обличчям рекламної кампанії стала не просто жінка, а порноакторка Джозефіна Джексон.

Спокуслива Джозефіна в білій блузці, яка підкреслює її професіоналізм, зустрічає відвідувачів спеціальної сторінки на сайті компанії. Виробники бетону представляють її як "експертку з твердості".

“Вона відчуває, коли твердості бракує. І точно скаже, що з цим робити. Джозефіна – експертка з твердості, яка пояснить все: з ніжністю, впевненістю й твердим переконанням”, - обіцяють у повідомленні.

Окрім того, виробники презентували відеорекламу. Цільова аудиторія ролика – “будівельники, до яких звертаються з усією романтичністю та навіть трішки поетичністю”. Але компанія одразу розчаровує поясненням: мовляв, це не відео у форматі 18+, а інформаційний ролик, який доступно пояснює нюанси догляду за бетоном - "технічно та серйозно, хоча й з відчутною грою змістів". Хоч не дивися! Але ми про всяк випадок подивилися.

У відео Джозефіна грає психологиню, до якої на сеанс прийшов розгублений клієнт-будівельник. Він соромиться того, що щось у нього "не твердіє". Жінка розкуто розповідає йому, що треба робити, і як вирішується проблема. 

Чи дасть така реклама ефект, поки говорити рано: посмішка Джозефіни прикрашає сайт компанії лише кілька днів. Навряд чи співпраця з порноакторкою покликана збільшити продаж бетону: проєкт, імовірніше, іміджевий, для власного задоволення. Декілька ЗМІ вже звернули увагу на колаборацію та безплатно пропіарили бренд – можна вважати, мету досягнуто.

Можливо, компанія потайки розраховує навіть на невеликий та безпечний для репутації скандал, який ще більше підвищить впізнаваність бренду. Адже реклама з Джексон має всі шанси на те, що її затаврують за сексизм, експлуатацію та об’єктивацію - бо вона просто на це напрошується. Втім, якщо шум і підніметься, це зроблять активістки та феміністки. А у брутальній будівельній промисловості цей галас може тільки додати очок "Бетону від Ковальської".

Проте компанія на всяк випадок підстрахувалася, пише “Детектор Медіа”. Виробники бетону наводять цитату Джозефіни, де вона сама стверджує, що “жодної об’єктивізації тут немає”. 

“Все було продумано до деталей - від сценаріїв до одягу. Команда справді переживала, щоб образ не був вульгарним чи занадто сексуалізованим. І це вдалося. Тонкий гумор, легкий флірт - але без порушення меж”, - вважає “психологиня”.

Поки що скандалу немає, проте, ймовірно, він ще попереду. А поки що ролик з ніжною Джозефіною у ютуб-каналі бетонних магнатів вірусним не став. Його переглянуло 21 тисяча людей, які чомусь не залишили жодного коментаря.


Теги: АО Завод железобетонных конструкций им. Светланы КовальскойпорноакториДжозефина Джексон

Дата і час 19 липня 2025 г., 21:21     Переглядів Переглядів: 2655
Коментарі Коментарі: 0


Коментарі:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наші опитування

Чи вірите ви, що Дональд Трамп зможе зупинити війну між Росією та Україною?







Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
0.049812