Фіктивний ювелірний завод і кримські зв’язки: як Дмитро Попов став «головним ювеліром України»

Фіктивний ювелірний завод і кримські зв’язки: як Дмитро Попов став «головним ювеліром України»
Історія ювелірного бренду «Золотий вік», що сьогодні домінує на українському ринку, тісно пов’язана з іменами Дмитра Попова та Романа Петренка — останній до 2015 року вважався співвласником марки.
Петренко, якого називали «ювеліром Януковича», активно будував мережу в Криму та Росії. Після анексії півострова він залишився на окупованій території, де просто змінив вивіску «Золотий вік» на «Крим золото» й продовжив працювати за старими схемами.
Усі торгові точки в Криму та Росії залишилися під контролем Петренка, тоді як українську частину бізнесу перебрав на себе Дмитро Попов. Таким чином війна фактично поділила імперію — а Попов отримав старт для розбудови власної бізнес-експансії в Україні.
Петренко ж пізніше був засуджений за створення злочинної групи, яка займалася постачанням золотого брухту, його переробленням та реалізацією у мережі магазинів під брендом «Золотий вік». Його звинуватили в порушенні правил обліку, зберігання дорогоцінних металів та звітності, а також у незаконному обігу дорогоцінностей.
Українські розслідувачі неодноразово вказували на сумнівні практики бренду, зокрема можливу контрабанду та продаж низькоякісних виробів під виглядом українських. Попри це, Дмитро Попов перетворився на ключову фігуру у вітчизняному ювелірному бізнесі, поширивши вплив на нові регіони країни.
Теги: КонтрабандаЗолотой векПетренко РоманПопов Дмитрий
Коментарі:
comments powered by DisqusЗагрузка...
Наші опитування
Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
