Росіяни в соціальних мережах намагаються дискредитувати рекрутингову кампанію «Азову», - ЦПД

Росіяни в соціальних мережах намагаються дискредитувати рекрутингову кампанію «Азову», - ЦПД
Росіяни поширюють у соціальних мережах відео, які дискредитують рекрутингові ролики бригади Національної гвардії України «Азов».
Про це повідомляє у Фейсбуці Центр протидії дезінформації при РНБО.
Дискредитаційні відео поширюються на Фейсбук-сторінці, створеній всього п’ять днів тому. Як зазначають у Центрі, ця сторінка використовує назву однієї з українських громадських організацій, проте вона абсолютно не пов’язана з цією організацією. Це свідчить про спробу видати фейковий акаунт за офіційне джерело.
У TikTok росіяни також поширюють відео, спрямовані на дискредитацію «Азову». Ці ролики створені за допомогою штучного інтелекту.
«Мета таких відео — дискредитувати «Азов», знизити ефективність рекрутингової кампанії та підірвати довіру до підрозділу серед українців», - пояснюють у ЦПД.
Підкреслюється, що поширення такого контенту є засобом інформаційної війни, спрямованим на деморалізацію суспільства та підрив бойового духу українців.
Теги: дискредитаціядискредитацияРекрутингАзов
Коментарі:
comments powered by DisqusЗагрузка...
Наші опитування
Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
