АНТИКОР — національний антикорупційний портал
МОВАЯЗЫКLANG
Київ: 8°C
Харків: 8°C
Дніпро: 8°C
Одеса: 8°C
Чернігів: 9°C
Суми: 8°C
Львів: 4°C
Ужгород: 8°C
Луцьк: 4°C
Рівне: 3°C

Reuters: Росія просить ООН послабити санкції, посилаючись на проблеми з безпекою польотів

Читать на русском
Reuters: Росія просить ООН послабити санкції, посилаючись на проблеми з безпекою польотів
Reuters: Росія просить ООН послабити санкції, посилаючись на проблеми з безпекою польотів

Росія звернулася до ООН з проханням пом’якшити санкції проти авіації через труднощі із забезпеченням безпеки польотів.

Москва прагне досягнути угоди з Міжнародною організацією цивільної авіації (ІКАО, установа ООН) щодо зниження санкційного тиску на російську авіацію, повідомляє Reuters, посилаючись на документи і думку джерела. Причину необхідності пом’якшення обмежень співрозмовник агентства в російській авіації пояснив труднощами з безпекою.

Росія надіслала запит до ІКАО після того, як США зняли санкції з білоруського авіаперевізника «Белавиа», передає агентство. На асамблею організації, яка починається у вівторок, Москва підготувала документи, в яких санкції називаються такими, що не відповідають міжнародному праву, вказує Reuters.

В одному з документів стверджується, що ці заходи порушують право людини на свободу пересування, і ІКАО необхідно запобігти «використанню державами політично упереджених дискримінаційних і примусових заходів у сфері міжнародної цивільної авіації», цитує агентство. Також у документах Росія критикує обмеження повітряного простору для російських авіакомпаній, призупинення дії сертифікатів льотної придатності та заборони на технічне обслуговування і страхування літаків, повідомляє Reuters.

За словами джерела Reuters у російській авіації, мета Москви — домовитися про пом’якшення санкцій, особливо щодо запчастин, які, як зазначив співрозмовник, критично важливі для безпеки польотів.

Співрозмовник агентства додав, що авіапарк Boeing і Airbus в Росії старіє і не всі запчастини можна доставити за допомогою «сірих» схем, що може призвести до виведення з експлуатації значної частини цих літаків.

Якщо найближчим часом російський Boeing або Airbus зазнає катастрофи з жертвами, це неминуче буде пов’язано з санкціями
— підкреслив він.

Москва також прагне домогтися обрання в раду ІКАО, яка виконує виконавчі функції в цій організації, пише Reuters. У 2022 році, після вторгнення в Україну, Росія не змогла отримати достатню кількість голосів для участі в цьому органі, що складається з 36 країн.

Російський повітряний флот, що знаходиться під санкціями, перебуває в стані занепаду, повідомляє Reuters, наводячи приклад катастрофи наприкінці липня літака Ан-24 компанії «Ангара» в Амурській області. Цей літак був вироблений майже 50 років тому.

Після вторгнення в Україну російські власті заявили про «відродження» російського авіапрому. Однак масове виробництво нових МС-21, SJ-100 і Іл-114 так і не було розпочато. «Аерофлот» вже скоротив плани щодо закупівлі російських лайнерів до 2030 року.


Теги: БелавіаБелавиаСанкції проти РосіїСанкціїСанкцииантироссийские санкцииАэрофлотАерофлотРоссияРосіяООН

Дата і час 22 вересня 2025 г., 13:28     Переглядів Переглядів: 1759
Коментарі Коментарі: 0


Коментарі:

comments powered by Disqus
04 листопада 2025 г.
loading...
Загрузка...

Наші опитування

Чи вірите ви, що Дональд Трамп зможе зупинити війну між Росією та Україною?







Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
0.043164