Uber стягує із клієнтів гроші та зламує їхні акаунти

Uber стягує із клієнтів гроші та зламує їхні акаунти
Львівська журналістка Галина Лірник стала «жертвою» афери компанії Uber, що стягнула з її рахунку гроші за неіснуючу поїздку.
«Прийшло ось таке повідомлення від Приватбанку. Поки сиділа в ефірі, Убер стягнув з мене гроші за якусь невідому поїздку і, що взагалі абсурдно, в рублях! Приблизно 450 грн. І ось тут проявляється той негатив Убера, що терміново не можна достукатися до служби підтримки. Зателефонувала в Приватбанк, заблокувала карту, подала запит на повернення грошей. Зазвичай це займає від 45 до 120 днів, але, завдяки тому, що «банк мені вірить», сказали, що гроші прийдуть впродовж доби», – написала вона.
За її словами, гроші на вже заблоковану карту повернули. Але повідомили, якщо Убер оскаржить її запит, то вони знову зникнуть.
«Ще важливий момент, про який не написала: вранці прийшло смс від SMS-INFO: Your Uber code is 3364. Я проігнорила. А після того, як стягнули гроші, мій акаунт злетів. На пошту отримала лист, скрін якого ви можете побачити нижче. Пошту, за якою я була зареєстрована в додатку, Убер не ідентифікує», – додала Галина Лірник.


Теги: ШахраїАфераКомпания UberЛірник Галина
Комментарии:
comments powered by DisqusЗагрузка...
Наши опросы
Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
