АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
МОВАЯЗЫКLANG
Киев: 8°C
Харьков: 8°C
Днепр: 8°C
Одесса: 8°C
Чернигов: 9°C
Сумы: 8°C
Львов: 4°C
Ужгород: 8°C
Луцк: 4°C
Ровно: 3°C

Тимчасова слідча комісія з “Укрзалізниці” вказала на недбалість силовиків

Читати українською
Тимчасова слідча комісія з “Укрзалізниці” вказала на недбалість силовиків
Тимчасова слідча комісія з “Укрзалізниці” вказала на недбалість силовиків

Голова Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради з оцінки критичного стану “Укрзалізниці” Юлія Гришина вказала на ознаки халатності правоохоронців і саботаж.

Вона розповіла, що Держаудитслужба провела перевірку “Укрзалізниці” і виявила порушення на мільярди гривень, але ніякої реакції правоохоронців не було. “Держаудитслужба витратила державні ресурси, час, зробила висновок про мільярдні порушення – в 2020 році “Укрзалізниця” закінчила рік зі збитками в 12 млрд грн – але ніякої реакції ні правління, ні правоохоронців не було.

Тому завдання нашої ТСК не тільки в зборі інформації для правоохоронців: хто винен і що порушено, а й інформування суспільства про те, що ми виявили. Тому що домогтися інформації від правоохоронців навіть нам, членам ТСК, про те, скільки кримінальних проваджень відкрито, на якій вони стадії і які перспективи – неможливо”, – сказала Гришина в ефірі Апостроф TV. Гришина додала, що через пів року від початку роботи ТСК (приблизно кінець червня) вона виступить з трибуни Верховної Ради зі звітом про діяльність Комісії та проінформує суспільство про те, що насправді відбувається в “Укрзалізниці”.

Адвокат Сергій Войченко закликав звернути увагу на той факт, що в 2020 році “Укрзалізницею” керував Іраклі Езугбая, колишній керівник залізниці в Грузії, який у відкритих джерелах називається другом першого заступника директора НАБУ Гізо Углави. “Заступником директора НАБУ є Гізо Углава, грузин. Колишній директор з комерційної роботи “Укрзалізниці”- Іраклі Езугбая, теж грузин. І якщо вірити інформації з відкритих джерел, Углава і Езугбая є друзями. Чи не є така інформація приводом для роздумів? Так, є?”, – додав він. У минулому році керувати українською залізницею прийшли колишні підлеглі Міхеїла Саакашвілі: Володимир Жмак (перший заступник голови Одеської ОДА при Саакашвілі) та Іраклі Езугбая (керівник залізниці Грузії при Саакашвілі).

За результатами 2020 року “Укрзалізниця” отримала 12 млрд грн збитків, 8 млрд грн з яких від вантажоперевезень, в тому числі через рішення Езугбая знизити тарифи на вантажоперевезення. І вийшло так, що вантажні вагони “Укрзалізниці” експлуатувалися більше, а грошей приносили менше, ніж могли скористатися приватні компанії, включаючи ті, що раніше керувалися самим Езугбая.

Мова про роботодавця Езугбая – “Індустріальну групу Грузії” Давида Бежуашвілі, яка в тому числі займається вантажоперевезеннями на “Укрзалізниці” і є її контрагентом. “Індустріальній групі Грузії” вигідні низькі тарифи на українській залізниці, тому що з минулого року вони стали концесіонерами херсонського порту, а в умовах договору: збільшити обсяг вантажів, надходять в порт, залізницею. Про схему ще з осені писали українські ЗМІ, але Національне антикорупційне бюро не реагує досі.

За однією з версій, пов’язано це з тим, що Саакашвілі пов’язаний з першим заступником директора НАБУ Гізо Углавою і міг покривати своїх друзів від перевірок і кримінальних справ. Побічно на користь цієї версії говорить той факт, що відразу після приходу “друзів Саакашвілі” до “Укрзалізниці” НАБУ з ними підписало меморандум про спільну боротьбу з корупцією і жодної кримінальної справи так і не відкрило.



Теги: Верховна радаУкрзализныцяГришина Юлия

Дата и время 21 апреля 2021 г., 21:08     Просмотров Просмотров: 1154
Комментарии Комментарии: 0


Комментарии:

comments powered by Disqus
06 листопада 2025 г.
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Верите ли вы, что Дональд Трамп сможет остановить войну между Россией и Украиной?







Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.041099