АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
МОВАЯЗЫКLANG
Киев: 8°C
Харьков: 8°C
Днепр: 8°C
Одесса: 8°C
Чернигов: 9°C
Сумы: 8°C
Львов: 4°C
Ужгород: 8°C
Луцк: 4°C
Ровно: 3°C

Банки зобов’язали по-новому складати договори з клієнтами: жодних дрібних літер

Читати українською
Банки зобов’язали по-новому складати договори з клієнтами: жодних дрібних літер
Банки зобов’язали по-новому складати договори з клієнтами: жодних дрібних літер

Відсьогодні, з 27 квітня, набувають чинності вимоги Національного банку України до того, як банкам складати договори з клієнтами – вони повинні мати розширений опис фінансової послуги та не містити недобросовісних умов.

Відповідне рішення правління НБУ ухвалило ще 22 січня.

Йдеться про вимоги до договорів про кредит, депозит, а також відкриття та ведення рахунку. Вони поширюються на договори, які безпосередньо підписує споживач.

Тож, відтепер банки будуть зобов’язані надавати у договорі повний опис послуги. До прикладу, у договорі депозиту потрібно буде вказувати конкретну дату повернення вкладу та інформацію про наявність у банку права продовжити термін дії депозиту. У договорі кредиту – перелік та вартість додаткових послуг, умови, за яких можлива зміна процентної ставки чи інших платежів.

Текст договору має бути викладений розміром шрифту не менше 11 друкарських пунктів.

Окрім цього, банкам забороняється включати до договорів недобросовісні умови, які обмежують права клієнтів подати скаргу чи позов до суду.

Банкам буде заборонено без інформування споживача змінювати умови договору, а також вимагати від споживача сплатити за ще не отримані за договором послуги.


Теги: КлієнтиБанкиНБУНацбанк

Дата и время 27 апреля 2021 г., 14:10     Просмотров Просмотров: 1078
Комментарии Комментарии: 0


Комментарии:

comments powered by Disqus
08 листопада 2025 г.
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Верите ли вы, что Дональд Трамп сможет остановить войну между Россией и Украиной?







Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.038437