АНТИКОР — національний антикорупційний портал
МОВАЯЗЫКLANG
Київ: 8°C
Харків: 8°C
Дніпро: 8°C
Одеса: 8°C
Чернігів: 9°C
Суми: 8°C
Львів: 4°C
Ужгород: 8°C
Луцьк: 4°C
Рівне: 3°C

Forbes: Ютуб-блогерка Раміна Есхакзай отримує до 6000 доларів доходу на місяць

Читать на русском
Forbes: Ютуб-блогерка Раміна Есхакзай отримує до 6000 доларів доходу на місяць
Forbes: Ютуб-блогерка Раміна Есхакзай отримує до 6000 доларів доходу на місяць

Одна з найбільш популярних інтерв’юерок в Україні Раміна Есхакзай отримує від свого YouTube-каналу Ramina дохід у розмірі від 4000 до 6000 доларів на місяць, а її офіційний дохід за три квартали поточного року становив 3,8 млн гривень.

Про це пише видання Forbes, провівши бесіду з самою блогеркою та експертами.

Дохід Есхакзай з YouTube-каналу є нестабільним і приносить від 4000 до 6000 доларів на місяць. До великої війни відео переглядали 4 млн людей щомісяця. У 2024-му цей показник варіюється від 2 до 4 млн.

Максимальний дохід Есхакзай за місяць — 20 000 доларів. У 2024-му блогерка сплачує 5% податку на дохід. За підрахунками Forbes, офіційний дохід Есхакзай за девʼять місяців 2024 року — 3,8 млн грн.

Блогерка стверджує, що щонайменше 100 000 гривень щомісяця відправляє ЗСУ, а у 2023 році лише з YouTube-випусків згенерувала 12 млн гривень пожертв на армію. 

Як зазначає видання, найменша інвестиція у випуск блогу на каналі Ramina — 700 доларів. Інтерв’ю, які знімаються кілька днів на різних локаціях, а також поїздки у прифронтові міста коштують від 70 000 до 100 000 грн.

Витрати на команду становлять 10 000 доларів щомісяця. Команда каналу складається приблизно з 15 людей — це оператори, монтажер, звукорежисер, дизайнер, комерційна директорка і менеджер з YouTube, який допомагає просувати відео. Сама Есхакзай виступає продюсеркою, режисеркою, сценаристкою, менеджеркою з локацій і редакторкою. Над розважальними рубриками «30+» і «Дачний двіж» працює додаткова редакторка. 

Найбільша інвестиція в таргетовану рекламу для каналу — 500 доларів. Як розповідає Есхакзай, за 100 доларів можна отримати до 10 000 переглядів із реакціями.

Серед рекламодавців каналу Ramina — компанії Orthomol, Volvo, WOG і EVA. Ціна за рекламну інтеграцію на каналах з дорослою аудиторією та рівнем переглядів, як у Ramina, може стартувати від 3000 доларів, каже керівниця напряму глобальних партнерств AIR Media-Tech Тетяна Урюпова.

Найдорожчі рекламні інтеграції на каналі (у розважальних випусках) коштують 4000 доларів, каже Есхакзай. Близько 3000 з цієї суми йдуть на витрати на виробництво, податки та відсоток менеджеру.

Як пише Forbes, на сьогодні Раміна Есхакзай — одна з найпопулярніших українських інтерв’юерок з 1,5 млн підписників у YouTube та загальною кількістю переглядів каналу 176,3 млн. Колишня учасниця «Холостяка» запустила канал у 2018 році, інвестувавши в нього 12 000 доларів від продажу авто, і випускає відео щотижня впродовж шести років.

До великої війни гостями Есхакзай були переважно блогери та зірки шоу-бізнесу, а також експерти на теми схуднення, імунітету, психічних проблем.

Після початку повномасштабного вторгнення на каналі з’явилися репортажі з передової, інтерв’ю з військовими й російськими полоненими та інший «воєнний» контент. У 2023 році її канал «Ходят слухи» змінив назву на Ramina.


Теги: YouTubеYouTubeЭсхакзай Раминаблогерыблогери

Дата і час 29 жовтня 2024 г., 00:07     Переглядів Переглядів: 2705
Коментарі Коментарі: 0


Коментарі:

comments powered by Disqus
04 листопада 2025 г.
loading...
Загрузка...

Наші опитування

Чи вірите ви, що Дональд Трамп зможе зупинити війну між Росією та Україною?







Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
0.043123