Ощадбанк без дозволу клієнта зняв з рахунків понад 74 000 гривень

Ощадбанк без дозволу клієнта зняв з рахунків понад 74 000 гривень
Чоловік втратив з карток в Ощадбанку 74 830 гривень. Він звинувачує Ощадбанк у недостатньому захисті та збереженні його коштів.
Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва, опублікованому 30 липня 2024 року.
17.09.2022 року з кредитної картки чоловіка було знято кредитні кошти у розмірі 72 тисячі гривень та 630 гривень комісії за зняття кредитних коштів, а також 2 200 гривень із зарплатної картки. Він терміново повідомив про це працівника банку та поліцію, що зареєстрували кримінальне провадження за ч. 1 ст. 190 (шахрайство) Кримінального кодексу України. За період з 17.09.2022 року по 01.11.2022 року з його рахунку було списано 2 885 гривень для сплати щомісячних платежів для погашення кредитної заборгованості. Крім того, 29.09.2022 року він повернув на свою кредитну картку 24 тисячі гривень із коштів, що були списані 17.09.2022 року.
Чоловік вважає, що оскільки списання коштів відбулося без його відома та розпорядження, банк не забезпечив належний захист і збереження коштів, тому зобов’язаний повернути кошти на рахунок клієнта. Він просить зобов’язати Головне управління по Києву та Київській області АТ «Ощадбанк» усунути порушення прав громадянина України, як споживача фінансових послуг.
"Відповідно до ст. 87 Закону України «Про платіжні послуги» платник відповідає перед надавачем платіжних послуг за умовами договору про надання платіжних послуг. Порядок емісії/еквайрингу платіжних інструментів, включаючи електронні платіжні засоби, визначений Положенням про порядок емісії та еквайрингу платіжних інструментів, затвердженим постановою НБУ №164 від 29.07.2022 року. Згідно з п. 140 Розділу VII Положення №164, користувач зобов’язаний не розголошувати індивідуальну облікову інформацію та негайно повідомити про втрату такої інформації емітента. Операції з переказу коштів на іншу банківську картку були підтверджені позивачем біометричними даними та/або кодом доступу. Вхід до системи ДБО Mobile-банкінг «Ощад24/7» та операції з переказу здійснено коректно, що можливо лише з використанням реквізитів банківської картки, SMS-паролів та Push-повідомлень на телефон позивача", - зазначили в Ощадбанку.
Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Операції з використанням інтернет-ресурсу було проведено коректно з усіма необхідними реквізитами платіжної картки, що свідчить про відсутність вини банку.
"Операції з переказу коштів на суму 74 830 гривень (разом з комісією) були здійснені 17.09.2022 року в інтернеті за допомогою системи ДБО «Ощад 24/7», авторизація виконана з використанням реквізитів платіжної картки, CVV-коду, фінансового номера та кодів, отриманих у повідомленнях, відомих лише власнику картки, тому АТ «Ощадбанк» не несе відповідальності за ці операції", - наголосив суд.
Теги: Рахункибанковские счетаСудОщадбанк
Коментарі:
comments powered by DisqusЗагрузка...
Наші опитування
Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
