АНТИКОР — національний антикорупційний портал
МОВАЯЗЫКLANG
Київ: 8°C
Харків: 8°C
Дніпро: 8°C
Одеса: 8°C
Чернігів: 9°C
Суми: 8°C
Львів: 4°C
Ужгород: 8°C
Луцьк: 4°C
Рівне: 3°C

Телефонують зі служби безпеки банку: що робити і як не втратити гроші

Читать на русском
Телефонують зі служби безпеки банку: що робити і як не втратити гроші
Телефонують зі служби безпеки банку: що робити і як не втратити гроші

Перебуваючи в транспорті отримала дзвінок від працівника банку, який повідомив, що з мого рахунку намагаються зняти кошти та перевести на сумнівну картку, терміново необхідно назвати номер своєї картки, термін дії та код для ідентифікації та зупинки транзакції.

Телефонують з банку під виглядом працівників (або від імені державних установ чи операторів мобільного зв’язку) і виманюють реквізити карти, код 

Оперуповноважена 9-го відділу (оперативного пошуку та партнерства у сфері інформаційних технологій) управління протидії кіберзлочинам в місті Києві Департаменту кіберпполіції Національної поліції України, лейтенантка поліції Пронтенко Лілія дала прості поради та рекомендації:

- Безпека збереження коштів та користування рахунками починається з Вас.

- Використовуйте під час будь-яких операцій у мережі "Інтернет" чи онлайн-оплати послуг лише інтернет-карти, на які переказуйте кошти з основного рахунку в сумі, яка необхідна для оплати або переказу! Не дайте змоги шахраям заволодіти реквізитами до основного рахунку та викрасти кошти.

- Ніколи не розміщуйте оголошення в мережі "Інтернет" з вказанням фінансового номеру. Шахраї, отримавши цю інформацію, можуть звернутись до оператора мобільного зв’язку та здійснити його перевипуск, отримати доступ до інтернет-банкінгу та заволодіти коштами. Якщо ви виявили, що сім-картка з якоїсь причини заблокована, мерщій зверніться до найближчого відділення банку та заблокуйте карткові рахунки. Краще їх потім розблокувати, аніж залишитись без коштів.

- Використовуйте контрактну основу надання послуг мобільним оператором, тоді шахраям буде важко перевипустити ваш фінансовий номер.

- Використовуйте послугу код-паролю на перевипуск або блокування сім-карт, який знаєте лише ви та мобільний оператор, бо, не маючи цієї інформації, шахрай не досягне злочинної мети.

- Працівник банку ніколи не зателефонує до клієнта та не буде випитувати реквізити карти, термін дії, CVV код та 3ds-підтвердження, він запросить вас до відділення банку.

- Не повідомляйте нікому тимчасові паролі, які приходять в смс-повідомленні. Розголошення цієї інформації призведе до втрати коштів.

- Співробітник банку ніколи не буде телефонувати та розповідати про якісь псевдошахрайські операції по рахунку, він просто заблокує картковий рахунок, і ви будете змушені звернутись до відділення банку для з’ясування обставин.

- Співробітник банку ніколи не запропонує встановити програми для віддаленого керування рахунками ("Тімвʼювер", "АніДеск" та ін…).

- Не виконуйте ніяких дій у банкоматах чи терміналах за вказівкою співробітника банку (проведення маніпуляцій у банкоматах чи терміналах)

На замітку:

  • Банк не питає секретних даних — це шахрай!
  • Телефонний дзвінок — ще не доказ, що це банк!
  • Коди й паролі — це твої гроші. Бережи їх!
  • Шахрай намагається дізнатися більше — зупини це!
  • Банківські дані — це твоє приватне життя. Захисти його!

До вище зазначеної інформації просимо Вас долучитись до соціального проєкту «БРАМА» - це проєкт, що був створений за підтримки кіберполіції України та волонтерських організацій для протидії дезінформації та блокування протиправного контента.

Оперуповноважена 9-го відділу (оперативного пошуку та партнерства у сфері інформаційних технологій) управління протидії кіберзлочинам в місті Києві Департаменту кіберполіції Національної поліції України, лейтенантка поліції Осадча Наталія зазначила та наголосила на тому, що головною метою є очищення інформаційного простору від російської пропаганди та сервісів поширення дезінформації, а також знищення осередків незаконного поширення забороненого контенту. 

Місія полягає у тому, щоб кількісно зменшити присутність росіян, які поширюють пропагандистські матеріали,  у медіапросторі та якісно навчати виявляти й утилізувати ворожий контент. 

Для того, щоб бути частиною проєкту, користувачам достатньо мати мобільний телефон або компʼютер та трохи часу, який користувач готовий приділити для важливої справи. 

Задача учасників – надсилати скарги на надані нами пости, сервіси, посилання тощо. Більше скарг – більша вірогідність блокування контенту. 

Запрошуємо долучитись до соціального проєкту "БРАМА"


Теги: Осадча НаталіякібербезпекакибербезопасностьНацполицияНацполіціяПронтенко ЛіліякіберполіціяКиберполицияШахраїМошенники

Дата і час 05 травня 2025 г., 10:54     Переглядів Переглядів: 2143
Коментарі Коментарі: 0


Коментарі:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наші опитування

Чи вірите ви, що Дональд Трамп зможе зупинити війну між Росією та Україною?







Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
0.04359