Телефонують зі служби безпеки банку: що робити і як не втратити гроші

Телефонують зі служби безпеки банку: що робити і як не втратити гроші
Перебуваючи в транспорті отримала дзвінок від працівника банку, який повідомив, що з мого рахунку намагаються зняти кошти та перевести на сумнівну картку, терміново необхідно назвати номер своєї картки, термін дії та код для ідентифікації та зупинки транзакції.
Телефонують з банку під виглядом працівників (або від імені державних установ чи операторів мобільного зв’язку) і виманюють реквізити карти, код
Оперуповноважена 9-го відділу (оперативного пошуку та партнерства у сфері інформаційних технологій) управління протидії кіберзлочинам в місті Києві Департаменту кіберпполіції Національної поліції України, лейтенантка поліції Пронтенко Лілія дала прості поради та рекомендації:
- Безпека збереження коштів та користування рахунками починається з Вас.
- Використовуйте під час будь-яких операцій у мережі "Інтернет" чи онлайн-оплати послуг лише інтернет-карти, на які переказуйте кошти з основного рахунку в сумі, яка необхідна для оплати або переказу! Не дайте змоги шахраям заволодіти реквізитами до основного рахунку та викрасти кошти.
- Ніколи не розміщуйте оголошення в мережі "Інтернет" з вказанням фінансового номеру. Шахраї, отримавши цю інформацію, можуть звернутись до оператора мобільного зв’язку та здійснити його перевипуск, отримати доступ до інтернет-банкінгу та заволодіти коштами. Якщо ви виявили, що сім-картка з якоїсь причини заблокована, мерщій зверніться до найближчого відділення банку та заблокуйте карткові рахунки. Краще їх потім розблокувати, аніж залишитись без коштів.
- Використовуйте контрактну основу надання послуг мобільним оператором, тоді шахраям буде важко перевипустити ваш фінансовий номер.
- Використовуйте послугу код-паролю на перевипуск або блокування сім-карт, який знаєте лише ви та мобільний оператор, бо, не маючи цієї інформації, шахрай не досягне злочинної мети.
- Працівник банку ніколи не зателефонує до клієнта та не буде випитувати реквізити карти, термін дії, CVV код та 3ds-підтвердження, він запросить вас до відділення банку.
- Не повідомляйте нікому тимчасові паролі, які приходять в смс-повідомленні. Розголошення цієї інформації призведе до втрати коштів.
- Співробітник банку ніколи не буде телефонувати та розповідати про якісь псевдошахрайські операції по рахунку, він просто заблокує картковий рахунок, і ви будете змушені звернутись до відділення банку для з’ясування обставин.
- Співробітник банку ніколи не запропонує встановити програми для віддаленого керування рахунками ("Тімвʼювер", "АніДеск" та ін…).
- Не виконуйте ніяких дій у банкоматах чи терміналах за вказівкою співробітника банку (проведення маніпуляцій у банкоматах чи терміналах)
На замітку:
- Банк не питає секретних даних — це шахрай!
 - Телефонний дзвінок — ще не доказ, що це банк!
 - Коди й паролі — це твої гроші. Бережи їх!
 - Шахрай намагається дізнатися більше — зупини це!
 - Банківські дані — це твоє приватне життя. Захисти його!
 
До вище зазначеної інформації просимо Вас долучитись до соціального проєкту «БРАМА» - це проєкт, що був створений за підтримки кіберполіції України та волонтерських організацій для протидії дезінформації та блокування протиправного контента.
Оперуповноважена 9-го відділу (оперативного пошуку та партнерства у сфері інформаційних технологій) управління протидії кіберзлочинам в місті Києві Департаменту кіберполіції Національної поліції України, лейтенантка поліції Осадча Наталія зазначила та наголосила на тому, що головною метою є очищення інформаційного простору від російської пропаганди та сервісів поширення дезінформації, а також знищення осередків незаконного поширення забороненого контенту.
Місія полягає у тому, щоб кількісно зменшити присутність росіян, які поширюють пропагандистські матеріали, у медіапросторі та якісно навчати виявляти й утилізувати ворожий контент.
Для того, щоб бути частиною проєкту, користувачам достатньо мати мобільний телефон або компʼютер та трохи часу, який користувач готовий приділити для важливої справи.
Задача учасників – надсилати скарги на надані нами пости, сервіси, посилання тощо. Більше скарг – більша вірогідність блокування контенту.
Запрошуємо долучитись до соціального проєкту "БРАМА"
Теги: Осадча НаталіякібербезпекакибербезопасностьНацполицияНацполіціяПронтенко ЛіліякіберполіціяКиберполицияШахраїМошенники
	Коментарі:
comments powered by DisqusЗагрузка...
Наші опитування
Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
				
				
				
				
				
				
				
				
			
    
    
		
		