АНТИКОР — национальный антикоррупционный портал
МОВАЯЗЫКLANG
Киев: 8°C
Харьков: 8°C
Днепр: 8°C
Одесса: 8°C
Чернигов: 9°C
Сумы: 8°C
Львов: 4°C
Ужгород: 8°C
Луцк: 4°C
Ровно: 3°C

Україна відновлює судноплавство Прип’яттю

Читати українською
Україна відновлює судноплавство Прип’яттю
Україна відновлює судноплавство Прип’яттю

Білорусь уклала інвестиційний договір на будівництво річкового порту поблизу кордону з Україною в рамках відновлення водного шляху з Чорного у Балтійське море. У реалізації проекту візьмуть участь Польща, Білорусь і Україна, яка проведе днопоглиблення на річці Дніпро та Прип’ять і відновить судноплавство по Прип’яті.

Про це пише НПП.

Як пояснив екс-заступник міністра інфраструктури, а нині радник міністра інфраструктури України Віктор Довгань, перша черга будівництва порту в Нижніх Жарах Гомельської області, почнеться одночасно з днопоглибленням Дніпра українською стороною. 

Перша черга будівництва порту в Нижніх Жарах почнеться одночасно з нашим днопоглибленням Дніпра до 2,65 м, вартість робіт становить 80 млн грн. Плюс ще прийняття закону про внутрішній водний транспорт і повернення наших інвестицій в днопоглиблення за рахунок перевалки в порту Херсон,— зазначив Довгань.

За попередніми розрахунками результатом реалізації проекту стане збільшення транзитного потоку України на 6–7 млн тонн вантажів (добрива, ліс і нафтопродукти) протягом 3 років.

Маршрут, який з’єднує Балтійське і Чорне море називається Е-40. Сьогодні цей шлях є судноплавним лише частково. Відродження маршруту пожвавить торгівлю між Польщею, Білоруссю та Україною, адже одна баржа на 900 тонн замінює 18 вагонів або 45 вантажівок на 20 тонн.

Проект Е-40 передбачає створення річкового шляху від Балтійського до Чорного моря через річки Вісла, Західний Буг, Прип’ять і Дніпро. Його протяжність складе більше 2 тис. км. По відновленому шляху Е-40 планується перевозити від 12 млн тонн вантажу на рік. Україна планує постачати свою продукцію по річці в Білорусь, а потім до Євросоюзу. Білорусь збирається перевозити по Дніпру нафтопродукти, ліс, будматеріали, продукцію чорної металургії та калійні добрива, в річкові порти України, а потім кораблями «ріка-море» доставляти їх в держави Чорноморського басейну.


Теги: судноплавстворічкові портиБудівництвоБілорусьПрип’ятьУкраїна

Дата и время 04 ноября 2019 г., 16:34     Просмотров Просмотров: 1376
Комментарии Комментарии: 0


Комментарии:

comments powered by Disqus
loading...
Загрузка...

Наши опросы

Верите ли вы, что Дональд Трамп сможет остановить войну между Россией и Украиной?







Показать результаты опроса
Показать все опросы на сайте
0.043714