ПриватБанк не дозволив українці зняти гроші з її картки за кордоном

ПриватБанк не дозволив українці зняти гроші з її картки за кордоном
Клієнтка державного ПриватБанку поскаржилася на неможливість зняти гроші за кордоном через термінал банку з картки самого "Привату". За її словами, пристрій "відхиляє транзакцію з метою безпеки". Водночас вона зазначила, що її подруга без проблем знімає кошти з такої ж картки.
Скарга розміщена на порталі "Мінфін". В ній сказано:
- Клієнтка намагалася зняти гроші з картки "Універсальна".
- Подруга знімає гроші зі своєї картки "в тій же касі банку… без додаткових заходів безпеки".
"Я не можу знімати кошти за кордоном з цієї картки в касі банку через термінал, оскільки мені відхиляє транзакцію з метою безпеки. Я просила підтримку відключити цю опцію безпеки, оскільки вона унеможливлює користування карткою, але в підтримці мені повідомили, що це начебто неможливо", – сказано у скарзі.
Водночас наголошується, що з картками інших українських банків таких проблем не виникало. "Кошти знімаються без будь-яких обмежень безпеки", – зазначила клієнтка.

У самому ПриватБанку на скаргу відреагували. Там зазначили, що їхні фахівці:
- вже перевіряють інформацію;
- розбираються у ситуації.

Українці заблокували картку ПриватБанку після перевірки документів
Водночас інша клієнтка ПриватБанку поскаржилася, що банк спочатку заблокував її рахунок, а потім розірвав договір про співпрацю. Це сталося, за її словами, після того, як вона надала установі всі необхідні документи про джерела походження коштів, і її запевнили, що питань до неї немає. За скаргою:
- Клієнтка отримала від банку запит "про надання джерел походження коштів".
- Необхідна інформація, як стверджується, була надана протягом пів години.
- У банку відповіли, що "документи підходять і все добре", але невдовзі, як наголошується, надіслали ще кілька запитів про документи.
- Під час телефонної розмови з клієнткою представник банку запевнив її, що "все добре і все вже надано", а питань до неї немає.
Проте, як зазначається у скарзі, незабаром клієнтка отримала від ПриватБанку повідомлення про розірвання відносин. При цьому "банк заблокував Приват24, відсутня можливість зробити скриншоти за вересень".
"Не розумію, чому і з якої причини, якщо все надано було вчасно і все прозоро. ... Виходить, що й документи підійшли, але вирішено все одно розірвати відносини", – йдеться у скарзі.
У самому ПриватБанку на скаргу вже відреагували. Там визнали, що наразі обслуговування клієнтки обмежене, а також зазначили, що:
- Діють "виключно в рамках чинного законодавства" та згідно з нормативно-правовими актами НБУ.
- Усі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і "відповідають вимогам безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні".
- Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу "зобов’язаний вживати заходів, що запобігають легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та поширенню зброї масового ураження".
Теги: МінфінМинфинбанківські карткиБанковские карточкиПриватбанк
Коментарі:
comments powered by DisqusЗагрузка...
Наші опитування
Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
