АНТИКОР — національний антикорупційний портал
МОВАЯЗЫКLANG
Київ: 8°C
Харків: 8°C
Дніпро: 8°C
Одеса: 8°C
Чернігів: 9°C
Суми: 8°C
Львів: 4°C
Ужгород: 8°C
Луцьк: 4°C
Рівне: 3°C

ПриватБанк не дозволив українці зняти гроші з її картки за кордоном

Читать на русском
ПриватБанк не дозволив українці зняти гроші з її картки за кордоном
ПриватБанк не дозволив українці зняти гроші з її картки за кордоном

Клієнтка державного ПриватБанку поскаржилася на неможливість зняти гроші за кордоном через термінал банку з картки самого "Привату". За її словами, пристрій "відхиляє транзакцію з метою безпеки". Водночас вона зазначила, що її подруга без проблем знімає кошти з такої ж картки.

Скарга розміщена на порталі "Мінфін". В ній сказано:

  • Клієнтка намагалася зняти гроші з картки "Універсальна".
  • Подруга знімає гроші зі своєї картки "в тій же касі банку… без додаткових заходів безпеки".

"Я не можу знімати кошти за кордоном з цієї картки в касі банку через термінал, оскільки мені відхиляє транзакцію з метою безпеки. Я просила підтримку відключити цю опцію безпеки, оскільки вона унеможливлює користування карткою, але в підтримці мені повідомили, що це начебто неможливо", – сказано у скарзі.

Водночас наголошується, що з картками інших українських банків таких проблем не виникало. "Кошти знімаються без будь-яких обмежень безпеки", – зазначила клієнтка.

Клієнтка державного ПриватБанку скаржиться на неможливість зняти гроші через термінал за кордоном. dqxikeidqxitkant

У самому ПриватБанку на скаргу відреагували. Там зазначили, що їхні фахівці:

  • вже перевіряють інформацію;
  • розбираються у ситуації.
Що сказали у ПриватБанку

Українці заблокували картку ПриватБанку після перевірки документів

Водночас інша клієнтка ПриватБанку поскаржилася, що банк спочатку заблокував її рахунок, а потім розірвав договір про співпрацю. Це сталося, за її словами, після того, як вона надала установі всі необхідні документи про джерела походження коштів, і її запевнили, що питань до неї немає. За скаргою:

  • Клієнтка отримала від банку запит "про надання джерел походження коштів".
  • Необхідна інформація, як стверджується, була надана протягом пів години.
  • У банку відповіли, що "документи підходять і все добре", але невдовзі, як наголошується, надіслали ще кілька запитів про документи.
  • Під час телефонної розмови з клієнткою представник банку запевнив її, що "все добре і все вже надано", а питань до неї немає.

Проте, як зазначається у скарзі, незабаром клієнтка отримала від ПриватБанку повідомлення про розірвання відносин. При цьому "банк заблокував Приват24, відсутня можливість зробити скриншоти за вересень".

"Не розумію, чому і з якої причини, якщо все надано було вчасно і все прозоро. ... Виходить, що й документи підійшли, але вирішено все одно розірвати відносини", – йдеться у скарзі.

У самому ПриватБанку на скаргу вже відреагували. Там визнали, що наразі обслуговування клієнтки обмежене, а також зазначили, що:

  • Діють "виключно в рамках чинного законодавства" та згідно з нормативно-правовими актами НБУ.
  • Усі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і "відповідають вимогам безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні".
  • Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу "зобов’язаний вживати заходів, що запобігають легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та поширенню зброї масового ураження".

Теги: МінфінМинфинбанківські карткиБанковские карточкиПриватбанк

Дата і час 01 листопада 2024 г., 17:27     Переглядів Переглядів: 6044
Коментарі Коментарі: 0


Коментарі:

comments powered by Disqus
05 листопада 2025 г.
loading...
Загрузка...

Наші опитування

Чи вірите ви, що Дональд Трамп зможе зупинити війну між Росією та Україною?







Показати результати опитування
Показати всі опитування на сайті
0.04014